Fout melding bij het registreren van nieuwe leden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
djnerd

Fout melding bij het registreren van nieuwe leden

Bericht door djnerd » 13 feb 2008, 19:41

• Adres van je forum: http://www.zelda-unleased.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Forum recentelijk geinstalleerd, ben bezig met het instellen.
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee

Wat is het probleem?
Wanneer een nieuwe gebruiker klaar is met het invullen van het registratie formulier en op bevestigen klikt verschijnt boven aan de pagina de volgende fout meldingen:

PHP Notice: in file /includes/functions_messenger.php on line 1059: php_uname() has been disabled for security reasons

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php:2922) in /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php on line 3391

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php:2922) in /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php on line 3393

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php:2922) in /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php on line 3394

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php:2922) in /data/members/paid/z/e/zelda-unleased.nl/htdocs/www/forum/includes/functions.php on line 3395

Gebruiker ontvangt ook geen e-mail betreffende de registratie.
Iemand een suggestie om deze foutmelding te verhelpen?

Greetz

DJNeRd©2005
Laatst gewijzigd door djnerd op 13 feb 2008, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gamemaniak
Contacteer:

Re: Fout melding bij het registreren van nieuwe leden

Bericht door Gamemaniak » 13 feb 2008, 19:48

Gelieve de support template in te vullen, zo kunnen we je het beste helpen ;)

djnerd

Bericht door djnerd » 13 feb 2008, 19:53

Support Template gebruikt ;)

Greetz

DJNeRd©2005

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 13 feb 2008, 20:10

Volgens mij ligt het probleem aan de server, maar dat weet ik niet zeker ;)

djnerd

Bericht door djnerd » 13 feb 2008, 20:18

Heeft het iets te maken met mijn mail (smtp) instellingen??

Greetz

DJNeRd©2005

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 14 feb 2008, 12:55

Het lijkt erop dat er bepaalde security restricties zijn opgelegd door
de hostingprovider.
Neem contact op met je host en vraag of dit juist is.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

djnerd

Bericht door djnerd » 15 feb 2008, 13:35

Hoi Peepz,

Inmiddels contact gehad met provider (Lycos) en hebben de instellingen doorgenomen van de SMTP.
Het wijzigen van de SMTP poort van 25 naar 587 en de verifiocatie methode van LOGIN naar POP-BEFORE-SMTP heeft niet mogen baten. :|

Zijn hier toevallig mensen die hun site gehost hebben bij Lycos en hier bekend mee zijn?

Greetz

DJNeRd©2005

djnerd

Bericht door djnerd » 19 feb 2008, 16:55

Bericht gekregen van Lycos hierover. Blijkt een bekend probleem te zijn en het probleem is inmiddels in behandeling. Wanneer er een oplossing voor komt is onbekend.

Greetz

DJNeRd©2005

Lucas

Bericht door Lucas » 19 feb 2008, 16:58

Dat is raar, ik verstuur namelijk wel gewoon mail via de SMTP server via Lycos. Het is bij mij dus geen bekend probleem. Kan je mail ontvangen en verzenden met Outlook of Thunderbird?

Ik zou voor die tijd gewoon geen gebruik maken van de SMTP server instellingen. Dat helpt vaak wel.

djnerd

Bericht door djnerd » 22 feb 2008, 00:47

Hey Lucas,

Ja ik kan verder gewoon mailen.
Hmmm SMTP instelling uitzetten :?: ja en dan :?: Dan kan ik toch niet meer mailen via het form :?:

Ik zou graag willen weten hoe jij je instellingen hebt staan voor je form. :mrgreen:

De bedoeling is, dat als een gebruiker zich registreerd, hij eerst een bevestigingsmail ontvangt op een link klikt en zo zijn registratie voltooid. daarna kan hij/zij pas inloggen op het forum.

HELP! Ik ben geen PHP kenner, dus die regels zeggen mij geen zak :|

Greetz

DJNeRd

Lucas

Bericht door Lucas » 22 feb 2008, 08:11

Ik gebruik het Engels op mijn board...dus ik kan het alleen in het Engels laten zien. Maar kijk maar wat je erop vind lijken ^^"

Ga naar je Beheerderspaneel - E-mail Settings - Use SMTP server for e-mail - No

Zo zet je de locale mailfunctie aan, en zo zou het wel moeten werken. Mijn instellingen lijken op die door Lycos aangedragen oplossing.

SMTP: smtp.lucasdesigns.nl
Poort: 587
Type: LOGIN

De rest is niet interessant ;) Dit zou moeten werken...mocht jij dit ook al hebben kan ik de fout helaas niet aanwijzen. ^^ Zet dan gewoon de SMTP server uit. ^^

Gesloten