islamleer.nl/forum
phpBB versie: 3.0.0
Ik heb milky_way als template op mijn forum en sindsdien is de gebruikerspaneel layout ook anders. Namelijk omdat deze gebaseert is op subsilver. Kan ik deze alsnog zo aanpassen dat deze eruit ziet zoals die van prosilver? Omdat ik die makelijker en overzichtelijker vindt uitzien?
Gebruikerspaneel layout change
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Gebruikerspaneel layout change
Je zult een aantal dingen moeten aanpassen in de stijl en uiteindelijk is het wel mogelijk, maar je zult het toch zelf moeten doen of een oproep op het prikbord.
Zoals wat aanpassen?
Als je geen of weinig kennis hebt van html en css raad ik je aan om een oproep te doen in het prikbord.
Houdt er wel rekening mee dat er weinig mensen dit voor niks zullen doen, dus je maakt meer kans als je er een vergoeding tegenover zet.
Als je toch zelf aan de slag wilt moet je in de template bestanden
Houdt er wel rekening mee dat er weinig mensen dit voor niks zullen doen, dus je maakt meer kans als je er een vergoeding tegenover zet.
Als je toch zelf aan de slag wilt moet je in de template bestanden
ucp_*.html
zijn. Maar als je al niet weet in welke bestanden je moet zijn geef ik je weinig kans dat het zelf lukt.Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.