CHmod probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Pieter_1983
Contacteer:

CHmod probleem

Bericht door Pieter_1983 » 04 feb 2008, 10:54

Hoi,
ik probeer phpbb 3 op mijn site te installeren, alleen heb ik bij het CHmodden een foutje gemaakt. er stond verander het naar 0777, maar mijn ftp programma had maar 3 cijfers en ik zat niet op te letten heb ik er 077 van gemaakt. Nu kan ik de mappen niet meer wissen of veranderen want daar heb ik nu geen toestemming meer voor. weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?
Ik heb al een mailtje naar pc extreme (mijn hosting) gestuurd gisteren om te vragen of ze het willen verwijderen maar tot op heden nog niets van teruggehoord.
Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.

Groeten Pieter

ElbertF
Contacteer:

Re: CHmod probleem

Bericht door ElbertF » 04 feb 2008, 11:00

Waarschijnlijk kun je via het controlepaneel van je host (bijv. Plesk) ook CHMOD toepassen (naar 777 dus) zonder het rechtenprobleem.

Pieter_1983
Contacteer:

Re: CHmod probleem

Bericht door Pieter_1983 » 04 feb 2008, 11:08

Ik heb bij pc extreme al vanalles bekeken. en op mijn wscp geprobeerd, maar daar kan ik niets verwijderen of chmodden of wat dan ook.
Ik zal nog wel een mailtje sturen naar pc extreme want dit schiet niet op zo. ik heb het zaterdagavond gedaan, ik denk dan kan ik zondag en maandag er lekker aan werken. maar ja nu is de maandag alweer bijna voorbij en heb ik nog niets :S

Gesloten