Upload error

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mumin

Upload error

Bericht door mumin » 21 jan 2008, 16:18

• Adres van je forum: http://www.Islamleer.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: Milky Way template
    Wanneer ontstond het probleem? Onbekend
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? N.v.t
    Wat is het probleem?
Wanneer ik iets upload, bv een mp3 of een clip. Dan krijg ik Windows Media player te zien nadat het bericht geplaatst is. Het probleem is dat als ik afspelen doe dat hij even bezig is en dan stopt. Na dat je ergens anders klikt (waardoor de pagina vernieut moet worden, etc) dan met ik me opnieuw aanmelden (alle leden).

Waar kan dit aan liggen?

Jim
Contacteer:

Re: Upload error

Bericht door Jim » 21 jan 2008, 16:20

Ik kan niet op je forum komen, er is een stijlen fout.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Johan

Bericht door Johan » 21 jan 2008, 16:22

De map /styles/subsilver2/template ontbreekt.

gebruik je Milky Way? :?
Voormalig Support Teamlid

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 21 jan 2008, 16:24

ZOjuist kon ik er wel op en nu niet meer.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Coen

Bericht door Coen » 21 jan 2008, 16:51

bbjimbb schreef:ZOjuist kon ik er wel op en nu niet meer.
Er lijkt inderdaad meer mis te zijn met deze template, aangezien er nu geen (tot nauwelijks een) *.css bestand ingeladen word.

Laten we de problemen één voor één oplossen. Geef ons even een update van wat je nu gedaan hebt en vertel ons wat er nu de problemen zijn, dan kunnen we je helpen.

mumin

Bericht door mumin » 21 jan 2008, 16:57

Ik heb het foutje opgelost. Werd er gek van, ieder keer als ik een optie als admin wijzig gebeurde dit moest ik alles weer back-uppen. Het probleem was dus omdat Milky way gebaseert is op subsilver2 en ik de subsilver2 map niet meer bij styles had -,- die error kreeg :P

de site doet het nu wel weer na het uploaden van de subsilver2 map.

Alleen nog steeds dezelfde error. Indien een gebruiker een mp3 of clip upload en deze wilt bekijken dat ze worden afgemeldt.?

Johan

Bericht door Johan » 21 jan 2008, 17:36

Hoe upload je het? met een MOD of BBcode of in Flash?
Voormalig Support Teamlid

Coen

Bericht door Coen » 21 jan 2008, 17:46

10th_user schreef:Hoe upload je het? met een MOD of BBcode of in Flash?
Ik denk dat er gewoon geupload word, waarna je met een klik op de bestandsnaam het bestand download. Wanneer er dan op 'Uitvoeren' geklikt word (al is dat ook afhankelijk van de browser waarmee gewerkt word), opent de betreffende speler zich.

Ik denk dat dit probleem buiten phpBB ligt, maar ik kan het mis hebben. Als het alleen voorkomt in Windows Media Player-bestanden, moet je eens proberen om het bestand eens te openen met een andere speler.

mumin

Bericht door mumin » 24 jan 2008, 02:02

Gewoon bestand uploaden aanzetten en gebruikers kunnen uploaden. Afbeeldingen zijn te zien in een aparte vakje. Mp3 als clips ook, in deze aparte vakje zie je dan windows media player. Helaas als je afspelen doet is hij even bezig met zoeken maar niet dat hij afspeelt. Sterker nog hij laat je afmelden (dat je bent afgemeld zie je pas als je browsers vernieuwt).

Voor een kijkje kunnen we zo doen:

http://islamleer.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=1058

Je ziet een apart vakje (oranje). Je kunt ze wel downloade, ze doen het dan wel maar niet live afspelen op het Forum. Het ligt niet aan één gebruikers maar alle gebruikers hebben er last van. Deze kamertje is nog niet zo druk, in andere zie je meer reacties die melden dat die het niet doet?

mumin

Bericht door mumin » 28 jan 2008, 02:54

Geen antwoord?

Coen

Bericht door Coen » 28 jan 2008, 12:06

Oguz schreef:Geen antwoord?
De link die je geeft, linkt naar een post met daarin een YouTube-filmpje, die het gewoon prima doet. Wellicht mis ik even het punt, maar je probleem vind ik niet echt duidelijk.

Kun je misschien eens stap-voor-stap uitleggen, liefst met voorbeelden en screens, wat nu precies je probleem is en wat je al geprobeert hebt. Even een klein overzichtje dus! ;)

Als iemand anders wél een oplossing weet, laat het weten, kan goed zijn dat ik door de spreekwoordelijke bomen, het bos niet meer zie...

mumin

Bericht door mumin » 29 jan 2008, 09:25

Ow, ja sorry ik zie dat ze die clipje hebben gewijzigt naar een YouTube clipje.
Ik zal het zo zeggen:

Wanneer ik een clipje (.wmv) upload naar het forum en het bericht plaatst, dan wil ik het clipje afspelen maar ik krijg dus geen gehoor (hij wilt het niet zien).

Hier een andere gevonden:

http://islamleer.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1073

Gesloten