Moderatie wachtrij.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Serenity

Moderatie wachtrij.

Bericht door Serenity » 21 jan 2008, 14:02

• Adres van je forum: http://serenity.dotbas.net/forum
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds gisteren
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Ik heb een vraagje..
kan je moderatie wachtrij uitschakelen?
Ik kreeg van een lid te horen dat ze geen berichten kon posten omdat ze goed gekeurd moesten worden. en ik had het ook bekeken met een test account.. maar nu is mijn vraag.. kan je dat uitschakelen? want ik heb geen zin om alles te gaan goed keuren.. voor het zelfde geld ben ik 1 keer niet online en staan er 10 berichten of onderwerpen te wachten.. Dus mijn vraag.. hoe schakel je dat uit?

Groetjes Serenity

Gamemaniak
Contacteer:

Re: Moderatie wachtrij.

Bericht door Gamemaniak » 21 jan 2008, 14:31

Dat kun je veranderen door naar het Beheerderspaneel te gaan -> Permissies -> Forum permissies groepen -> groep selecteren die het probleem ondervind -> forums selecteren waar het probleem plaats vindt -> Rol: Op moderatie wachtrij veranderen naar bijvoorbeeld 'standaard toegang' ;)

Serenity

Re: Moderatie wachtrij.

Bericht door Serenity » 21 jan 2008, 15:01

Het heeft geholpen!

er stond bijna overal geen rol aangewezen...
maar ik heb nu alles op standaard gezet..
bedankt! ;)

Gesloten