lid moderator maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Queen_Butterfly
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 nov 2005, 12:17

lid moderator maken

Bericht door Queen_Butterfly » 20 jan 2008, 18:08

  • Adres van je forum: http://www.spamcrib.nl
    Event. modificaties op je forum: quick reply
    Wanneer ontstond het probleem? sinds kort
    phpBB versie: 3.0.0 (laatste versie)

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik wil 1 van mijn leden de moderator permissies geven, echter als ik in permissies het op moderator zet met volledige moderator permissies en op oké druk veranderd er niets?

..

BetaDevil
Berichten: 2810
Lid geworden op: 28 mei 2006, 15:27

Re: lid moderator maken

Bericht door BetaDevil » 20 jan 2008, 18:15

Ga even naar zijn profiel en klik op Test gebruikers permissies (of iets dat daar op lijkt) en kijk of hij de permissies heeft.
Voor de kleur van moderator moet je de gebruiker lid maken van de moderator-groep en dat dan zijn standaard groep maken (bij het beheren van de gebruiker).

Queen_Butterfly
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 nov 2005, 12:17

Re: lid moderator maken

Bericht door Queen_Butterfly » 21 jan 2008, 20:52

Bedankt, wat gek dat er blijft staan dat ze gebruikerspermissies heeft maar wel gewoon beheerder rollen heeft. Overgens staat bij mij ook dat ik gebruikerpermissies heb, maarja ik ben sowieso de oprichter :|

Nouja problem solved in elk geval..

Gesloten