Portal BB3

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Portal BB3

Bericht door ownageworld » 05 jan 2008, 21:15

Event. modificaties op je forum: portal
Wanneer ontstond het probleem? niet echt een probleem ;)
phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? niet echt
Wat is het probleem?[/list]

Ik had een aantal vragen over de portal, en ik vroeg me af of iemand me toevallig hier mee verder kon helpen.
Ik zou graag met deze portal [http://www.phpbb3portal.com/] een aantal toevoegingen willen hebben/ maken.

1. Nieuws [fetching news]. Dit gebeurd nu op basis van aantal tekens die je in kunt stellen. Ik zou hier graag een BBCode voor willen hebben of iets vergelijkends die de tekst afkapt waar je zelf wilt. Bij de smartor portal kon dit [break tag mod], misschien dat het hierbij ook kan..?

2. Ik zou sommige blokken op meerdere/alle pagina's willen hebben. Een voorbeeld is het vriendenblok, dat je op elke pagina kan zien of iemand online is. Hoe realiseer ik dit? Welke delen moet ik kopieren?

3. Ik zou op de portal zelf de onderwerpiconen willen zien. Is dit mogelijk, en is het ook mogelijk om zelfgemaakte velden op de portal te laten verschijnen en hoe?

4. Ik zou ook graag pagina nummers willen hebben op de portal, dat hij dus ook ouder nieuws kan laten zien.

5. Wie weet waarom de site van smartor eruit ligt/ bestaat de site ergens anders/ is hij verplaatst?

Alvast bedankt!

Gesloten