Niet kunnen posten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Niet kunnen posten
Ik heb namelijk het probleem niet te kunnen posten, ik heb overal op de 3 mappen 777 gechmod ,maar het verandert niets... wie weet met deze noob raad ?
Re: Niet kunnen posten
Geef is wat meer in info, zoals de foutmelding en evt een link.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Wel ik heb een forum :
http://forum.ultimateweb.be
en ik kan op m'n forum geen berichten posten, ik las op verschillende websites dat je 3 mappen moest CHMODden... dan heb ik ook gedaan maar zonder resultaat
Ik kan dus nog steeds niet posten
Wie weet raad ?
http://forum.ultimateweb.be
en ik kan op m'n forum geen berichten posten, ik las op verschillende websites dat je 3 mappen moest CHMODden... dan heb ik ook gedaan maar zonder resultaat
Ik kan dus nog steeds niet posten
Wie weet raad ?
Heb je net een nieuwe stijl geinstaleerd? misschien moet je even je afbeeldings templates vernieuwen en je buffer legen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
En kan je ook zeggen hoe je dat doet ( ik ben nieuw ...)
iemand???????
Ik zie overal Er zijn geen onderwerpen of berichten in dit forum. staan op je forum, volgens mij moet je submappen aanmaken om berichten te kunnen posten...
Graag niet ieder half uur posten, wij hebben ook levens 
Misschien dat je de permissies eens na moet kijken, chmodden van mappen moet je al tijdens de installatie doen dus ik snap niet hoe je bij dat antwoord komt.

Misschien dat je de permissies eens na moet kijken, chmodden van mappen moet je al tijdens de installatie doen dus ik snap niet hoe je bij dat antwoord komt.
..?EDWINX schreef:Ik zie overal Er zijn geen onderwerpen of berichten in dit forum. staan op je forum, volgens mij moet je submappen aanmaken om berichten te kunnen posten...
dus ik moet helemaal opnieuw beginnen ?? om dan tijdens de installatie (wanneer ? ) te chmodden ????
of kan ik dit nu nog wijzigen ??? liever zo ..
groeten
@EDWINX : als we geen berichten kunnen plaatsen is het ook logisch dat er geen staan hé
of kan ik dit nu nog wijzigen ??? liever zo ..
groeten
@EDWINX : als we geen berichten kunnen plaatsen is het ook logisch dat er geen staan hé
Heb je de permissies goed ingesteld? Ook bij geadvanceerd waar je zelf alle rollen kan aangeven?
En heb je je imageset wel geupload. Je moet een nederlandse imageset (buttons/knoppen) hebben als je forum Nederlands is.
En heb je je imageset wel geupload. Je moet een nederlandse imageset (buttons/knoppen) hebben als je forum Nederlands is.
Ex-Service Teamlid
Hoe je moet je permissies goed instellen ? Dat weet ik niet, en over die images ? ik heb gewoon de gedownloade map in styles gezet en bij stijlen deze als default aangevinkt ...
in die map van deze stijl zit een map die imageset heet en die is upgeload...
in die map van deze stijl zit een map die imageset heet en die is upgeload...
Dit is allemaal opgelost door mij. Dit topic kan gesloten worden.
Ex-Service Teamlid