Smilies

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Smilies

Bericht door Jim » 25 dec 2007, 15:56

  • Adres van je forum: http://depappa.nl/PHPBB3/PHPBB3
    Event. modificaties op je forum: nvt
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het installeren van de smilies
    phpBB versie: 3.0.0

    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?Ja, smiles in de daarvoorbedoelde map zetten
    Wat is het probleem?
Ik kan geen smiles installeren. Ik heb al mijn smiles in deze map: Httpdocs/PHPBB3/PHPBB3/images/smilies
En ik kan ze nu zien in het Beheerderspaneel. Maar ik weet niet hoe ik ze moet toevoegen. Als ik dat namelijk doe (zijn er meer dan 50!) zegt hij dat er geen smilies zijn toegevoegd. Hoe kan dit?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Smilies

Bericht door Jim » 25 dec 2007, 17:05

Misschen kan het komen omdat er over Eerst staat achteraan? :geek:
Bumpen heeft niet zoveel zin. :) Er komen vanzelf mensen werken. Volgende keer graag de "wijzig" knop gebruiken
- Lucas
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 2376
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:24
Locatie: memberlist.php

Re: Smilies

Bericht door Johan » 25 dec 2007, 17:31

bbjimbb schreef:Misschen kan het komen omdat er over Eerst staat achteraan? :geek:
Ik snap hier niks van, kan je het iets duidelijker uitleggen?
Voormalig Support Teamlid

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Smilies

Bericht door Jim » 25 dec 2007, 18:00

Als ik in mijn Smilie-paneel ben druk ik op meerdere smiles toevoegen (ik moet er immers ongeveer 50) en dan staat er bij Smilie-volgorde overal eerst en dat kan ik niet veranderen. Maar misschien heeft het daar niet mee te maken, het is zo dat ik niet kan toevoegen en geen idee heb waarom niet. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Smilies

Bericht door Jim » 26 dec 2007, 13:57

Probleem gevonden, helaas nog geen oplossing

Afbeelding
Dit is alles wat ik te zien krijg, alleen erachteraan hoort nog toevoegen te staan. Het probleem is dat ik dat niet kan zien. Hoe kan ik dat terugtoveren?
Wijziging: Door de module 'Je bent ingelogt als' wegte schuiven is het WEL gelukt. Nu kan ik verder :D
Laatst gewijzigd door Jim op 26 dec 2007, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: Smilies

Bericht door Kevin » 26 dec 2007, 14:10

Links bovenaan tablad verbergen, waar al je acp mogelijkheden staan.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Smilies

Bericht door Jim » 26 dec 2007, 14:11

Hihi, had ik net gedaan.
Toch bedankt :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten