Categoriëen onzichtbaar in forumoverzicht

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
symtex

Categoriëen onzichtbaar in forumoverzicht

Bericht door symtex » 22 dec 2007, 12:36

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:enkel eigen logo geplaatst via beheerderspanel
    Wanneer ontstond het probleem? altijd al zo geweest
    phpBB versie: 3.0.0 prosilver style

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Als ik een categorie aanmaak is deze onzichtbaar heb noghtans
de permissies gekopieert van de forums die je wel ziet.
Als ik een subforum creëer in de categorie dan zie ik in het forumoverzicht het subforum staan en
niet de categorie.
Klik ik op het subforum dan zie ik naast het forumoverzicht wel de categorienaam staan en daarnaast het subforum.
Ik kan dan wel naar de categorie gaan als op daar op klik, vanaf het ogenblik dat ik weer forumoverzicht kies
zie ik enkel het subforum opnieuw.

Groeten
Symtex

..

Niek
Contacteer:

Re: Categoriëen onzichtbaar in forumoverzicht

Bericht door Niek » 24 dec 2007, 15:43

Ik denk toch dat je de permissies niet goed hebt staan. Kijk er nog eens goed naar, je kunt snel ergens overheen kijken.
Kopieer de permissies van het subforum dat je wel ziet. Normaal gesproken zie je subforums in een categorie ook niet staan, als je de categorie niet ziet. Heb je het forum dus ook wel in die categorie gezet?
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten