Forum negeert ingestelde stijl bij niet-inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hans Kamp

Forum negeert ingestelde stijl bij niet-inloggen

Bericht door Hans Kamp » 18 dec 2007, 20:12

• Adres van je forum: http://www.wowforum.nl/phpbb3
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Na installatie proChristmas, maar kan ook eerder bestaan.
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Installatie proChristmas.
    Wat is het probleem?
Het is niet mogelijk om de stijl te veranderen die getoond wordt, als je niet ingelogd bent. Het blijkt dan altijd op proSilver te staan. Het is wel mogelijk om je persoonlijke stijl te veranderen, m.b.v. Gebruikerspaneel, als je ingelogd bent.
Ik probeer de stijl te veranderen als volgt:
1. Ik ga naar Beheerperspanel, en ik log in;
2. Ik klik op ALGEMEEN;
3. Ik klik op Instellingen forum;
4. Achter Standaardstijl: kies ik voor proChristmas;
5. Ik klik op Bevestig;
6. Ik log uit om te testen.
7. Ik verwacht proChristmas stijl te zien, maar ik zie proSilver.

Robin Huurman

Re: Forum negeert ingestelde stijl bij niet-inloggen

Bericht door Robin Huurman » 18 dec 2007, 21:08

Je moet dat natuurlijk ook even instellen in je gebruikerspaneel ;) Anders kun je ook proberen om prosilver te verwijderen in het beheerderspaneel.
Laatst gewijzigd door Robin Huurman op 18 dec 2007, 21:42, 3 keer totaal gewijzigd.

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 18 dec 2007, 21:33

Hij wilt de stijl voor de gasten veranderen in proChristmas en hij moet het veranderen in het Gebruikerspaneel?
Maar ik begrijp het ook niet helemaal ik dacht ook dat de stijl voor gasten ook meteen veranderd werd, je kunt alleen de stijl even inactiveren en dan weer activeren en dan krijgen gasten wel die stijl.

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 18 dec 2007, 21:35

Het probleem wordt opgelost door op zijn minst proSilver te Deactiveren in het Beheerderspaneel. Dan wordt de stijl bij niet inloggen correct toegepast.

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 18 dec 2007, 21:38

BetaDevil schreef:Hij wilt de stijl voor de gasten veranderen in proChristmas en hij moet het veranderen in het Gebruikerspaneel?
Ik vind dat ook vreemd, want de stijl per gebruiker is onafhankelijk van de stijl voor gasten (bij niet-inloggen). Alleen zodra iemand een forum bezoekt en zich registreert wordt de stijl van het forum gekopieerd naar de gebruikersstijl die te veranderen is met het Gebruikerspaneel.

Zoals ik al zei, door proSilver te Deactiveren wordt het probleem opgelost. Nu heeft mijn testforum de gewenste stijl voor gasten.

Robin Huurman

Bericht door Robin Huurman » 18 dec 2007, 21:43

Robin Huurman schreef:Je moet dat natuurlijk ook even instellen in je gebruikerspaneel
Excuses, dat was een leesfoutje. :oops:

Gesloten