rc8 naar 3
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
rc8 naar 3
Hallo
Ik heb de update voor php3 rc naar de gold te update, maar moet ik gewoon de mappen op de server zetten, en dan nog iets?
Ik heb de update voor php3 rc naar de gold te update, maar moet ik gewoon de mappen op de server zetten, en dan nog iets?
Re: rc8 naar 3
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Automatisch updaten is het handigste, tenzij je mod's hebt geinstalleerd, en vereist het minste werk en kennis, zorg wel altijd dat je een backup hebt 

Automatisch updaten is juist handig bij mods.Gamemaniak schreef:Automatisch updaten is het handigste, tenzij je mod's hebt geinstalleerd,

Groetjes Niek
het updaten is gelukt, bedankt!
na een update krijg ik deze fout:
Fatal error: Call to undefined function get_username_string() in /var/accounts/CN20061252/www/includes/functions.php on line 3176
en daar staat:
nu is de site onbereikbaar, hoe los ik dat op?
Fatal error: Call to undefined function get_username_string() in /var/accounts/CN20061252/www/includes/functions.php on line 3176
en daar staat:
Code: Selecteer alles
{
$user_online_link = get_username_string(($row['user_type'] <> USER_IGNORE) ? 'full' : 'no_profile', $row['user_id'], $row['username'], $row['user_colour']);
$online_userlist .= ($online_userlist != '') ? ', ' . $user_online_link : $user_online_link;
}
}
Code tags toegevoegd
- Niek
Door de map includes helemaal opnieuw te uploaden.