Eigen profielvelden en ranks

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Maardiweb

Eigen profielvelden en ranks

Bericht door Maardiweb » 27 nov 2007, 09:36

Hee,

Ben een beetje aan het spelen met phpbb3 en heb 2 vraagjes.

1. Hoe kan ik een aangepast profielveld laten weergeven onder je avatar (dus bij je berichten)? Heb al wat templates onderzocht maar ben nog niet zo thuis in de code :D Volgens mij kan je het niet via de admin instellen?

2. Hoe kan ik een custom rank aan iemand toekennen? Heb wel custom ranks gemaakt, maar zoals vroegâh bij phpbb2 kan je die niet meer toekennen via gebruiker bewerken in de admin.

Mvg.

Maarten

Niek
Contacteer:

Re: Eigen profielvelden en ranks

Bericht door Niek » 27 nov 2007, 11:48

Maardiweb schreef:Volgens mij kan je het niet via de admin instellen?
Dat kan wel via de admin.
Onder het tabblad gebruikers en groepen, staat aan de linkerkant de optie Aangepaste profielvelden.
Hier kan je dus je eigen profiel velden aanmaken. :P

Onder Algemeen >>Laad opties kun je instellen of de velden moeten worden weergegeven in de berichtenpagina.
Maardiweb schreef:Heb wel custom ranks gemaakt, maar zoals vroegâh bij phpbb2 kan je die niet meer toekennen via gebruiker bewerken in de admin.
Het kan nog wel op die manier, alleen is het wat verder "verstopt".
Als je bij gebruikersbeheer een lid selecteert staat er rechts ongeveer in het midden van je scherm de tekst Selecteer forum (beetje raar omschreven :roll: ) hier kun je vervolgens rang selecteren.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Maardiweb

Bericht door Maardiweb » 27 nov 2007, 17:25

Bingo

De vertalers moeten dat selecteer forum mss even veranderen? :)

Thnx

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 27 nov 2007, 18:14

Het is al aangegeven, en hoewel het verkeerd vertaald was kon je weten dat 'Overzicht' geen forum is :roll:.

Gesloten