Ik wil de gerigistreerde gebruikers op splitsen in 2 groepen eentje die bv test kan zien en eentje die bv test2 kan zien.
En ik wil graag dat Gasten helemaal niks zien Behalve een mededeling van dat je eerst moet reageren hoe doe ik dit?
permisies
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: permisies
Dat heb ik gedaan.
Ik heb nu ook een forum voor gasten waar ze kunnen zien dat ze moeten registreern om de rest te zien.
maar als ze op Toon onbeantwoorde berichten • Toon actieve onderwerpen
Dan kunnen ze sommige berichten toch lezen. Ik wil dit niet. Ik wil dat ze dat pas kunnen als ze ingelogd zijn.
(gevoelige Info van de Guild/Clan)
En wil dat ze de zoek link (hier tussen de help en leden in) pas kunnen gebruiken als ze ingelogd zijn. hoe doe ik dat?
Alvast Bedankt
Ik heb nu ook een forum voor gasten waar ze kunnen zien dat ze moeten registreern om de rest te zien.
maar als ze op Toon onbeantwoorde berichten • Toon actieve onderwerpen
Dan kunnen ze sommige berichten toch lezen. Ik wil dit niet. Ik wil dat ze dat pas kunnen als ze ingelogd zijn.
(gevoelige Info van de Guild/Clan)
En wil dat ze de zoek link (hier tussen de help en leden in) pas kunnen gebruiken als ze ingelogd zijn. hoe doe ik dat?
Alvast Bedankt
Test of ze de actieve onderwerpen echt kunnen zien of dat ze een fout maken door de gebruikerspermissies te testen. Ook kan je voor alleen de gebruikers die wel op die onderwerpen kunnen komen de gebruikerspermissies handmatig bewerken door naar gebruikers beheren te gaan.
Ex-Service Teamlid
Als gast kun je gewoon op toon actieve onderwerpen klikken en alles lezen en je kan via zoeken ook berichten lezenRoofiej0 schreef:Test of ze de actieve onderwerpen echt kunnen zien of dat ze een fout maken door de gebruikerspermissies te testen. Ook kan je voor alleen de gebruikers die wel op die onderwerpen kunnen komen de gebruikerspermissies handmatig bewerken door naar gebruikers beheren te gaan.