na update geen zoekresultaten meer.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kevin
Contacteer:

na update geen zoekresultaten meer.

Bericht door Kevin » 07 nov 2007, 16:43

• Adres van je forum:
    Event. modificaties op je forum:update van 2 naar 3
    Wanneer ontstond het probleem? bij de update
    phpBB versie: 3.0.RC7

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? update
    Wat is het probleem?
..
Tijdens de conversie kreeg ik al een melding dat mijn zoek database (of zo iets) niet mee over is gezet. En dat klopt ook wel blijkt nu, want met de zoekfunctie komen er geen topics naar boven van voor de update.

Iemand een idee hoe je dit weer aan elkaar kan koppelen.?
Laatst gewijzigd door Kevin op 27 sep 2010, 06:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: na update geen zoekresultaten meer.

Bericht door Paul » 07 nov 2007, 17:01

Ga naar admin -> systeem -> zoek index, en klik op creeër zoekindex by fulltext native :)
LET OP: Dit kan een behoorlijke tijd duren, naar gelang de grote van je forum!

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 07 nov 2007, 17:09

je bedoelt waarschijnlijk --> admin -> onderhoud -> zoek index?

dat heb ik gedaan, en dan geeft hij erboven in Fulltext mysql een goede 4500 aan bij waarde.

Maar nog kan ik via de zoek functie woorden waarvan ik zeker weet dat ze er in staan niet vinden.

ik heb met de instal van phpbb3 een nieuwe database aangemaakt, naast degene van phpbb2. Zou het niet zo kunnen zijn dat het probleem daar in zit. Bijv. phpbb3 koppelen aan de database van phpbb2.

Ik roep maar wat hoor.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 nov 2007, 17:25

Je moet die voor fulltext native aanmaken, als die standaard gebruikt wordt.
Als je fullttext mysql wilt gebruikt moet je bij zoekinstellingen fulltext mysql selecteren.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 07 nov 2007, 19:07

paul schreef:Als je fullttext mysql wilt gebruikt moet je bij zoekinstellingen fulltext mysql selecteren.

Dat was hem Paul, hartelijk dank voor het meedenken.

Gaan we naar het volgende probleem weer zoeken.
Afbeelding

Gesloten