Ik ga binnenkort mijn forum draaiende op SMF 1.0.13 overzetten naar phpBB 3.0.RC7 en ben nu bezig met een test (kijken of alles goed wordt overgezet). Nu is het zo dat je in phpBB het maximaal aantal privéberichten kunt instellen (ik wil graag maximaal vijftig stuks), maar in SMF kan dat niet.
Nu heb ik eens rondgevraagd op mijn forum hoeveel privéberichten mijn leden hadden, en sommigen hebben meer dan tweehonderd privéberichten. Als ik het nu overzet - met het maximaal aantal privéberichten op vijftig - kunnen de leden dan net zolang geen privéberichten meer ontvangen en versturen totdat ze wat privéberichten hebben gewist?
Privéberichten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Privéberichten
Ze ontvangen ze wel, maar kunnen ze niet zien totdat ze berichten verwijderd hebben, die limiet ken je trouwens wel instellen/
Wel een kleine tip als je wilt gaan converteren.
Je zal eerst moeten converteren naar phpBB 2.0.x en daarna pas naar phpBB 3.0.x
Omwille dat er nog geen convertor beschikbaar is voor SMF naar phpBB3.
( beetje offtopic maargoed )
Je zal eerst moeten converteren naar phpBB 2.0.x en daarna pas naar phpBB 3.0.x
Omwille dat er nog geen convertor beschikbaar is voor SMF naar phpBB3.
( beetje offtopic maargoed )
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
@ paul: dan zal ik, als de tijd daar is, wel een aankondiging plaatsen. Bedankt.
@ Raimon: ja, daar was ik al achter gekomen.
@ Raimon: ja, daar was ik al achter gekomen.