Zoekfunctie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
YoKev
Contacteer:

Zoekfunctie

Bericht door YoKev » 23 okt 2007, 20:23

Ik zit wat dingetjes te zoeken in de zoekfunctie (doorzoek forum knopje), via het zoekvakje die bij de topicviews staan.. En dan ga ik naar een topic om te kijken of ze "hetzelfde probleem als ik" hebben. Soms is dat niet zo, en druk op ik op vorige. Vroeger kon dat altijd in phpBB 2.0 - Nu krijg ik de melding in IE 7.0 dat de pagina verlopen is.

Niet zo heel handig, heb niet gekeken of bij search.php dit wel gewoon werkt, want het is want onhandig.. Moet steeds alles opnieuw invullen
Wijziging: Ja, daar werkt het wel gewoon - Enkel het doorzoek forumknopje doet lastig bij mij
Kev :ugeek:
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!

Roofiej0

Re: Zoekfunctie

Bericht door Roofiej0 » 30 okt 2007, 21:22

Ik denk dat het iets te maken heeft, dat hij speciale 'postgegevens' verstuurd. Die je niet kan terugvragen.
Zo zit het tenminste bij FF.
Ex-Service Teamlid

Gesloten