Ik wil binnenkort van Mkportal naar Joomla. Nu heb ik denk een probleem. mijn huidige forum is nu Invision Power Board v2.0.4, maar dat wil ik overzetten naar phpBB 3.0. (incl. mysql database)
Mijn vraag is nu , kan dat? en hoe? (zonder errors)
Ik wil dus mijn leden ( 1630 leden) en mijn berichten overzetten naar phpBB 3.0
Converteren
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Converteren
Op dit moment is er nog geen mogelijkheid om Invison Powerboard te converteren naar phpBB3. Dit zal er wel komen. Maar pas als phpBB3 stabiel is. 

Je kan wel via phpBB2 naar phpBB3 gaan, er was een convertor voor van IPB naar phpBB2.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
Er is tevens nog geen public bridge voor PHPbb 3 alleen nog voor de laatste stable versie 
installatie uitleg in NL vindt je hier
*spam*

*spam*
Ik zie niet in wat Joomla met Ipb te maken heeft. Lees even de algemene voorwaarden. 

- Stef
Joomla!/Mambo en PHPbb Bridge Support Joomlabridge.org
Toen dacht je laten we maar spammen?Superdaantje schreef:Er is tevens nog geen public bridge voor PHPbb 3 alleen nog voor de laatste stable versie
http://superdaantje.nl/index.php?option ... board=22.0
En toen dacht jij, ik pak hem even aan? Niet meer doen, gebruik het meldingsknopje \!/.
- Stef
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader