al mijn forums staan door elkaar
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
al mijn forums staan door elkaar
ik wou mijn een forum onderdeel "foto's" toevoegen en nu staat alles door elkaar,
forums onderdelen en sommige forums staan nu als subforum :S ik snap er even niks van..
kan iemand mij helpen met het terug zetten?
Tim
http://www.sportschooldelange.nl/forum
forums onderdelen en sommige forums staan nu als subforum :S ik snap er even niks van..
kan iemand mij helpen met het terug zetten?
Tim
http://www.sportschooldelange.nl/forum
Re: al mijn forums staan door elkaar
Hey,
Het service Team dient niet om forums te herstellen door fouten van de gebruiken (door mods verkeerd te instaleren.)
Daarom verplaats ik je topic naar phpBB3 support..
Het service Team dient niet om forums te herstellen door fouten van de gebruiken (door mods verkeerd te instaleren.)
Daarom verplaats ik je topic naar phpBB3 support..
Je hebt categorieën en forums en links.
Categorieën zijn de blauwe balken. Tenzei het de bedoeling was dat die categorieën er horen. Als je naar forums gaat, en je klikt op het groene..sterretje(Ik vind het daarop lijken 'nyways)..zijn de forums geen categorieën geworden?
Categorieën zijn de blauwe balken. Tenzei het de bedoeling was dat die categorieën er horen. Als je naar forums gaat, en je klikt op het groene..sterretje(Ik vind het daarop lijken 'nyways)..zijn de forums geen categorieën geworden?
Ik wil je wel helpen. Helaas mag ik volgens het PhpBB team niet op je forum rommelen
Groetjes,
Roofiej0

Groetjes,
Roofiej0
Ex-Service Teamlid
Welk phpBB team bedoel je ?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Hij bedoeld het service team denk ik.
Als dat zo is, dan vind ik het (sorry voor deze taal) bullshit.
Als iemand vrijwillig zijn hulp aanbied, ook al zit hij niet in het Support team of whatever, dan vind ik dat die persoon dat mag doen.
Is mijn mening daarover.
Als iemand vrijwillig zijn hulp aanbied, ook al zit hij niet in het Support team of whatever, dan vind ik dat die persoon dat mag doen.
Is mijn mening daarover.
Gebruik de Zoekfunctie of bekijk even de WIKI
Uiteraard heeft het team niets te zeggen over wat twee individuen met elkaar afspreken. Ontopic maar weer..
heb een oude backup terug gezet dus bedankt voor jullie reactie.