Fout bij het legen van het buffer bij een stijl

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
nickdhnick
Contacteer:

Fout bij het legen van het buffer bij een stijl

Bericht door nickdhnick » 27 aug 2007, 23:03

• Adres van je forum: http://realityx.nl
    Event. modificaties op je forum: 404 error page (werkt alleen niet), Ajax Shoutbox, Banned memberlist (werkt ook niet), Contact admin, Evil Quick Replay, Page load counter, Pastebin, Simpel poinst system, Virtual Neighbourhood, Visitors today
    Wanneer ontstond het probleem?
    Ik had geprobeerd een eigen nieuwspagina te maken, maar daarvoor had k geen bestanden aangepast, alleen 2 nieuwe toegevoegt, Ik had t later weer verwijderd omdat t niet werkte, als k toen het buffer bij mijn standaard stijl wilde legen kreeg ik een error dat te maken heeft met die nieuwspagina (maar die pagina bestond niet meer) Nu wilde ik weer het buffer legen, maar krijg nu de volgende fout
    phpBB versie: 3.0.RC4

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? alleen die nieuws pagina ;) maar die bestaat niet meer, en die heeft niks veranderd in de andere bestanden
    Wat is het probleem?
uhm dit...
Dit krijg ik alleen bij mijn standaard stijl als k de template wil vernieuwen, mn andere stijlen maken gebruik van de template van mn standaard stijl

Code: Selecteer alles

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/acp/acp_styles.php on line 2411: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/acp/acp_styles.php on line 2411: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 149

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 151

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 152

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 153
zeg maar als jullie een bestand of een aantal regels nodig hebben :D dan zal k ze dumpen/plaatsen ;)

nickdhnick
Contacteer:

Re: Fout bij het legen van het buffer bij een stijl

Bericht door nickdhnick » 29 aug 2007, 10:40

niemand?

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 10 sep 2007, 08:12

weet iemand een oplossing? want k update pas naar RC5 als mn RC4 foutloos is

Stef

Bericht door Stef » 11 sep 2007, 12:17

Controleer even in STIJLEN -> Templates of alles compleet, vernieuw daar ook even de buffer.

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 12 sep 2007, 21:12

Stef schreef:Controleer even in STIJLEN -> Templates of alles compleet, vernieuw daar ook even de buffer.
wat zou k moeten controleren?

en als ik daar de template vernieuw krijg ik juist die fout ;)

Stef

Bericht door Stef » 12 sep 2007, 22:11

Kijk daar eens of alles compleet is.

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 13 sep 2007, 07:39

het zal vast wel makkelijk zijn, maar k snap het ff niet wat je nou precies bedoeld :P

ik moet kijken bij stijlen --> templates of daar alles compleet is.. Maar wat bedoel je precies met compleet :oops: ? dat al mn stijlen er bij staan?

alvast bedankt :P

Stef

Bericht door Stef » 13 sep 2007, 17:03

Dat alle templates erin staan en allemaal goed ingevuld staan. Heb je dit enkel bij één stijl?

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 13 sep 2007, 18:03

nickdhnick schreef: Wat is het probleem?[/list]
uhm dit...
Dit krijg ik alleen bij mijn standaard stijl als k de template wil vernieuwen, mn andere stijlen maken gebruik van de template van mn standaard stijl
dus als ik de buffers van de andere stijlen legen doet die het wel, maar daar heb k nix aan :(

en alle stijlen staan er ook gewoon bij :?

Stef

Bericht door Stef » 15 sep 2007, 15:57

Installeer even een ander template, zet hem standaard daarop en verwijder vervolgens alles van die stijl om die vervolgens wéér te installeren.

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 15 sep 2007, 17:39

ok, zal het proberen

Kan k daarna gewoon weer dezelfde template uploaden (die aangepast is door de mods) of moet ik dan een frisse template uploaden en die opnieuw aanpassen?

Stef

Bericht door Stef » 16 sep 2007, 17:56

Probeer eerst de oude, maar het is mogelijk dat de oude het probleem veroorzaakt.

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 18 sep 2007, 19:16

de oude veroorzaakt dus het probleem... heb hem gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar krijg nogsteeds de fout -_-

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 19 sep 2007, 18:04

nickdhnick schreef:weet iemand een oplossing? want k update pas naar RC5 als mn RC4 foutloos is
Er zit in RC4 een stijlen bug. ;)
Ik dacht dat de autoincrement mist (maar kan ook bij andere RC zijn), gewoon updaten dan is de kans groot dat het probleem is opgelost. :)

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 19 sep 2007, 18:31

Maar dit is geen RC4 bug, en heeft nog minder te maken met deze fout ;)

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 19 sep 2007, 18:35

had inmiddels al geupdate naar de RC5 versie... probleem blijft ;)

Gesloten