- Adres van je forum: http://realityx.nl
Event. modificaties op je forum: 404 error page (werkt alleen niet), Ajax Shoutbox, Banned memberlist (werkt ook niet), Contact admin, Evil Quick Replay, Page load counter, Pastebin, Simpel poinst system, Virtual Neighbourhood, Visitors today
Wanneer ontstond het probleem?
Ik had geprobeerd een eigen nieuwspagina te maken, maar daarvoor had k geen bestanden aangepast, alleen 2 nieuwe toegevoegt, Ik had t later weer verwijderd omdat t niet werkte, als k toen het buffer bij mijn standaard stijl wilde legen kreeg ik een error dat te maken heeft met die nieuwspagina (maar die pagina bestond niet meer) Nu wilde ik weer het buffer legen, maar krijg nu de volgende fout
phpBB versie: 3.0.RC4
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? alleen die nieuws paginamaar die bestaat niet meer, en die heeft niks veranderd in de andere bestanden
Wat is het probleem?
Dit krijg ik alleen bij mijn standaard stijl als k de template wil vernieuwen, mn andere stijlen maken gebruik van de template van mn standaard stijl
Code: Selecteer alles
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/acp/acp_styles.php on line 2411: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/acp/acp_styles.php on line 2411: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 149
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 151
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 152
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/web18/web/includes/functions.php:3692) in /var/www/web18/web/adm/index.php on line 153