Posting.php error?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rohit
Contacteer:

Posting.php error?

Bericht door rohit » 21 jul 2007, 14:55

ik heb een probleempje,

als ik mijn normale stijl gebruik dan kan ik gewoon normaal een reactie plaatsen niks aan de hand.
als ik mijn teststijl gebruik die overigens dezelfde stijl is ;) dan kan ik als ik een reactie plaats geen smileys toevoegen, al mijn bbcodes werken niet meer die voegt hij niet in het textveld toe. er staat onderaan Gereed maar met fouten, als ik daarop klik staat er een fout in de Posting.php, Object word verwacht.

maar wat ik niet snap is dat de posting.php standaard is voor alle stijlen :S want die staat in de root.

weet iemand de oplossing?

Stef

Re: Posting.php error?

Bericht door Stef » 22 jul 2007, 19:00

Eh, moeten wij nu gaan uitgoochelen wat je met je stijl hebt gedaan? posting.php werkt inderdaad voor alle stijlen. Maar de opmaak en de uiterlijk dus ook hoe BBCode's en Smilies worden weergegeven gebeurd via de stijl. Dáár zit iets mis..

Gesloten