Smilie's en Linken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Babbler
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 mei 2006, 17:50

Smilie's en Linken

Bericht door Babbler » 07 jul 2007, 08:21

  • Wat is het probleem?
    VRAAG 1) .....Als iemand een citaat maakt van de voorganger, maar daar staat allen een smilie in het citaat, verschijnt er alleen de code in beeld van de smilie en niet het plaatje van de smilie, als er bevestigd is van de post, is hier wat aan te veranderen zodat die smilie wel zichtbaar word na het posten in een citaat??

    VRAAG 2) .....als iemand een post maakt en daar een link van een bepaald website in zet dan opend de link die bewuste site in het venster van het forum waar je de link opent, kan die link ook in en nieuw venster geopend worden ??

Gebruikersavatar
Lucas
Berichten: 1630
Lid geworden op: 19 feb 2007, 10:52
Locatie: R´dam

Re: Smilie's en Linken

Bericht door Lucas » 07 jul 2007, 09:30

Op vraag 1 kan ik niet antwoorden, op vraag 2 wel.

De link wordt in hetzelfde venster geopend omdat phpBB XHTML Valid is. Dat wil zeggen dat heel phpBB volgens de regels van het XHTML is gemaakt. Een van die "regels" is dat elke link in hetzelfde venster geopend moet worden, omdat je tegenwoordig met de middelste muisknop dingen kan openen in een tabblad. Mocht het je echt storen kan je hier even een kijkje nemen

http://wiki.phpbb.nl/PhpBB3:Koppelingen ... uw_venster

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Re: Smilie's en Linken

Bericht door ElbertF » 07 jul 2007, 09:43

Vraag 1 is als het goed is alleen het geval bij smilies aan het begin van een bericht, zonder voorafgaande spatie.
:P :P
Dit is een phpBB3 bugje.

Babbler
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 mei 2006, 17:50

Re: Smilie's en Linken

Bericht door Babbler » 07 jul 2007, 13:47

Oké Lucas....dit is inderdaad erg duidelijk uitgelegd ...en heb het al veranderd

bedankt

vraag 2) is niet direct duidelijk moet ik nou elke keer iets toevoegen?....of stel ik ergens iets in, dat het elke keer klaar is ?

Gebruikersavatar
Lucas
Berichten: 1630
Lid geworden op: 19 feb 2007, 10:52
Locatie: R´dam

Re: Smilie's en Linken

Bericht door Lucas » 16 jul 2007, 10:55

Kijk anders eens op de link die erbij staat. Ik snap zelf niet helemaal wat je bedoeld eerlijk gezegt ^^"

Didier
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jun 2007, 08:41

Re: Smilie's en Linken

Bericht door Didier » 23 jul 2007, 10:59

hi, effe inpikken op een bestaand draadje ;)
Hallo Lucas, ... en de anderen ook, natuurlijk :roll:
Op deze link wordt beschreven wat er juist moet veranderd worden in ProSilver.
Daar ik met ProSilver altijd foutmeldingen verkrijg, heb ik deze uitgeschakeld en Subsilver 2 als standaard stijl.
Maar in deze template staat deze regel er niet in:
Forums met type=link
Zoek in styles/prosilver/template/forumlist_body.html naar deze regel:
  • <a href="{forumrow.U_VIEWFORUM}" class="forumtitle">
Hoe kan ik nu te werk gaan in Subsilver 2?
Alvast bedankt voor het antwoord.

Gesloten