- Wat is het probleem? Ik wil de iconen van "Meld dit bericht", "Verwijder bericht" en "Bericht details" graag bovenaan, ze staan nu onderaan
Wanneer ontstond het probleem? Sinds de nieuwe stijl installeren
Adres van je forum: http://pc-trouble.dotbas.net/phpBB3
Modifications op je forum: n.v.t.
Huidige stijl: Serenity
phpBB versie: 3.0.RC2
Waar is je forum gehost: .Bas
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nieuwe stijl en logo
Meld, verwijder bericht etc.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Meld, verwijder bericht etc.
Voormalig Support Teamlid
Re: Meld, verwijder bericht etc.
Dat moet iig in /templates/naam/templates/viewtopic_body.html.
Uiteindelijk vond ik het in
Maar ik heb geen idee welk stuk het is..
/styles/serenity/template

Maar ik heb geen idee welk stuk het is..
- Ganondorf
- Contacteer:
In Serenity gaat het om deze regels:
Die kan je dan ergens anders neerzetten.
Code: Selecteer alles
<!-- IF postrow.U_REPORT --><a href="{postrow.U_REPORT}">{REPORT_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_INFO --><a href="{postrow.U_INFO}">{INFO_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_WARN --><a href="{postrow.U_WARN}">{WARN_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_DELETE --><a href="{postrow.U_DELETE}">{DELETE_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
Het gewoon ergens anders neerzetten lijkt me niet echt slim, ik zal straks even kijken hoe dat moet, maar volgens mij moet je dan ook plaatjes gaan wijzigen.
- Ganondorf
- Contacteer:
Je moet natuurlijk wel rekening houden met een kloppende HTML syntax, en of het goed uitkomt in het template.
De plaatjes hoeven als het goed is niet veranderd te worden, want {REPORT_IMG} staat al in de code die ik zojuist heb geplaatst.

De plaatjes hoeven als het goed is niet veranderd te worden, want {REPORT_IMG} staat al in de code die ik zojuist heb geplaatst.
Iemand enig idee waar het dan moet worden geplaatst?
- Ganondorf
- Contacteer:
Zoek naar:
Vervang met:
Verwijder:
Zo zou het kunnen. 
<!-- IF not S_IS_BOT --><div style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><!-- IF postrow.U_EDIT --><a href="{postrow.U_EDIT}">{EDIT_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_QUOTE --><a href="{postrow.U_QUOTE}">{QUOTE_IMG}</a><!-- ENDIF --></div><!-- ENDIF -->
<div class="postsubject"><!-- IF S_IS_BOT -->{postrow.MINI_POST_IMG}<!-- ELSE --><a href="{postrow.U_MINI_POST}">{postrow.MINI_POST_IMG}</a><!-- ENDIF --> {postrow.POST_SUBJECT}</div>
<!-- IF not S_IS_BOT --><div style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};">
<!-- IF postrow.U_REPORT --><a href="{postrow.U_REPORT}">{REPORT_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_INFO --><a href="{postrow.U_INFO}">{INFO_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_WARN --><a href="{postrow.U_WARN}">{WARN_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_DELETE --><a href="{postrow.U_DELETE}">{DELETE_IMG}</a> <!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.U_EDIT --><a href="{postrow.U_EDIT}">{EDIT_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_QUOTE --><a href="{postrow.U_QUOTE}">{QUOTE_IMG}</a><!-- ENDIF --></div><!-- ENDIF -->
<div class="postsubject"><!-- IF S_IS_BOT -->{postrow.MINI_POST_IMG}<!-- ELSE --><a href="{postrow.U_MINI_POST}">{postrow.MINI_POST_IMG}</a><!-- ENDIF --> {postrow.POST_SUBJECT}</div>
<!-- IF not S_IS_BOT -->
<div style="float: {S_CONTENT_FLOW_END}">
</div>
<!-- ENDIF -->

En dat in de
/styles/serenity/template/posting_body.php
?Voormalig Support Teamlid
- Ganondorf
- Contacteer:
In
/styles/serenity/template/viewtopic_body.html