statistieken en 'wie is online' verbergen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
baswolfs

statistieken en 'wie is online' verbergen

Bericht door baswolfs » 06 jul 2007, 13:25

Ik wil graag de informatie onder aan het forumovericht (statistieken/wie is er online) verbergen om zo het overzicht 'lean and mean' te houden. kan ik dat ergens in het beheerpanel uitvinken?

Bedankt.

baswolfs

Re: statistieken en 'wie is online' verbergen [opgelost]

Bericht door baswolfs » 07 jul 2007, 18:29

ik heb het gevonden

> beheerpanel > laadopties

DaannO
Contacteer:

Re: statistieken en 'wie is online' verbergen

Bericht door DaannO » 28 jul 2007, 19:06

Oke, wie is online heb ik nu ook uit staan (jammer dat ik het niet zo kan instellen zodat alleen mods het zien). Maar hoe zorg ik ervoor dat de stats die eronder staan ook verdwijnen of beter nog, alleen zichtbaar zijn voor mods of regged users?
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl

Stef

Bericht door Stef » 28 jul 2007, 22:33

Op index_body.html tussen eh, tags zetten. Ik weet enkel even niet welke er zijn voor moderators/administrators.

DaannO
Contacteer:

Bericht door DaannO » 03 aug 2007, 11:50

Dankzij de hulp van elbertf kan je het zo verbergen voor gasten en alleen voor mods zichtbaar maken:

Code: Selecteer alles

<!-- IF U_MCP -->
<!-- IF S_DISPLAY_ONLINE_LIST -->
	<h3><a href="{U_VIEWONLINE}">{L_WHO_IS_ONLINE}</a></h3>
	<p>{TOTAL_USERS_ONLINE} ({L_ONLINE_EXPLAIN})<br />{RECORD_USERS}<br /> <br />{LOGGED_IN_USER_LIST}
	<!-- IF LEGEND --><br /><em>{L_LEGEND}: {LEGEND}</em><!-- ENDIF --></p>
<!-- ENDIF -->
<!-- ENDIF -->
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl

Gesloten