Smiley's en onderwerp iconen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ArjanR
Contacteer:

Smiley's en onderwerp iconen

Bericht door ArjanR » 05 jul 2007, 20:36

• Wat is het probleem? Kan geen smiley's toevoegen en heb geen onderwerp iconen.
    Wanneer ontstond het probleem? Toen ik ze probeerde toe te voegen en na de installatie.
    Adres van je forum: http://www.roosemalen.nl (Krijg ik nu meer leden :D )
    Modifications op je forum: Geen
    Huidige stijl: Aangepaste subsilver2
    phpBB versie: 3.0.RC2
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Nu wou ik graag een paar andere smiley's toevoegen maar mijn pak bestand was niet goed dus een pak bestand laten maken van de aanwezige smiley's en de oude gaan aanpassen maar ik doe nog steeds iets fout want het werkt niet.

Iemand een idee hoe het pak bestand er uit met zien?

Het viel mijn vrouw op dat ze bij de privé berichten icoontjes kon plaatsen en ze wou die ook graag bij de berichten dus ging ik zoeken waar deze in de template verstopt zaten. Toen kwam ik er achter dat ze gewoon horen te werken en dat doen ze ook inderdaad op mijn eigen computer maar niet op internet.
Ben al twee dagen aan het zoeken wat ik verkeerd ingesteld kan hebben maar volgens mij staat alles goed.

Iemand ook een idee over dit probleem?
Een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer tegen dezelfde steen,
maar de mens, dat stomme dier, doet het wel een keer of vier Afbeelding

Ganondorf
Contacteer:

Re: Smiley's en onderwerp iconen

Bericht door Ganondorf » 06 jul 2007, 20:55

Een .pak bestand met twee smilies ziet er ongeveer zo uit:

Code: Selecteer alles

'icon_e_biggrin.gif', '15', '17', '1', 'Very Happy', ':D', 
'icon_e_smile.gif', '15', '17', '1', 'Smile', ':)', 
Één smilie staat in een .pak bestand op één regel en die is als volgt opgebouwd:

Code: Selecteer alles

smilie locatie/bestandsnaam, breedte, hoogte, weergegeven op plaats reactie pagina, smilie naam, smilie code,
Over het icoon probleem: Je kan per forum instellen of je topic icoonen toe wil staan. In het Administratiepaneel, in de Forums tab, bij Edit Forum staat een instelling "Enable topic icons". Dat kan je voor ieder forum aanzetten.
Afbeelding
Mijn phpBB3 MODs: Simpel Punten Systeem || Advanced Dungeons & Rabbits
Geen PM hulp!

ArjanR
Contacteer:

Re: Smiley's en onderwerp iconen

Bericht door ArjanR » 06 jul 2007, 21:19

Bij de smiley.pak was ik de laatste , vergeten achter iedere zin maar het is gelukt om ze te plaatsen door ze eerst op te stralen en dan in te voegen via [voeg meerdere smileys toe]

En dank je wel voor de oplossing voor de onderwerpiconen want nu mag ik vannacht weer naast mijn vrouw in bed slapen :mrgreen:
Een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer tegen dezelfde steen,
maar de mens, dat stomme dier, doet het wel een keer of vier Afbeelding

Gesloten