- Wat is het probleem?mijn forum is in NL-FR-EN maar als ik een nieuwe groep maak kan ik maar 1 taal gebruiken.
kan je met een code werken zoals de forum van taal te veranderd en de code bijvoegen in de vertalingen NL-FR-EN ?
Wanneer ontstond het probleem? altijd
Adres van je forum: http://www.bccc.be/Forum_bccc/
Modifications op je forum:neen
Huidige stijl:
phpBB versie: 3.0.RC1
Waar is je forum gehost:in.be
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?neen
Taal probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Taal probleem
Re: Taal probleem
groep = gebruikersgroep?Edison schreef:[Wat is het probleem?mijn forum is in NL-FR-EN maar als ik een nieuwe groep maak kan ik maar 1 taal gebruiken.
kan je met een code werken zoals de forum van taal te veranderd en de code bijvoegen in de vertalingen NL-FR-EN ?
[..]
en het dikgedrukte stukje snap ik niet
Voormalig Support Teamlid
ja sorry ik bedoel de gebruikersgroep waar je standard de groepen beheerder - moderator enz.. kunt bewerken en ook nieuwe aanmaken.
daar heb je maar juist 1 taal dat je kunt invullen.
vandaar de vraag of je met een code kunnen werken die naar de taal verwijst van de gebruiker.
daar heb je maar juist 1 taal dat je kunt invullen.
vandaar de vraag of je met een code kunnen werken die naar de taal verwijst van de gebruiker.
als je wilt dat iedereen het begrijpt gewoon in het Engels doen, volgens mij kan het niet met een code
Voormalig Support Teamlid
Bedankt maar jammer
want het is wel voorzien in profiel als je elementen bijvoegd
want het is wel voorzien in profiel als je elementen bijvoegd