Moderators instellen (Groepen)
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Moderators instellen (Groepen)
Als ik Groups forum permissions doe.. daarna een groep aankklik.. dan Moderator Opties doe.. en dan als Standaard Moderator zet ofzo.. word de groep niet zichtbaar onder het forum als: Moderator: 'Groepsnaam' :S
Deze groepen hebben overigens op de forums al hun permissies al (Standaard Acces + Polls)
Deze groepen hebben overigens op de forums al hun permissies al (Standaard Acces + Polls)
• JochemOnline.nl •
Re: Moderators instellen (Groepen)
Je moet de groep wel op 'Display group in legend' zetten in de opties van die groep! 

Wijziging: Naam iets aangepast
-
- Contacteer:
Ja daar heb ik het niet over
Ik heb het nu Over een groep installen als Moderator..
Zo dus:
'Forumname'
'Forum beschrijving'
Moderator: Moderator Team
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Daar heb ik het over.. dat dat zichtbaar word.. maar dta lukt dus op de één of andere manier niet.
Hij is al zichtbaar in de legend

Zo dus:
'Forumname'
'Forum beschrijving'
Moderator: Moderator Team
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Daar heb ik het over.. dat dat zichtbaar word.. maar dta lukt dus op de één of andere manier niet.
Hij is al zichtbaar in de legend
• JochemOnline.nl •
Heb je bij forums -> Forum Moderators gedaan?
Voormalig Support Teamlid
-
- Contacteer:
Groups Forum Permissies., dan krijg je de forum permissies, en bovenaan kun je dan Moderator opties kiezen of iets in die richting
• JochemOnline.nl •
Is die groep al wel moderator, ook al staan ze niet bij het forum?RedH' schreef:Ja daar heb ik het niet over![]()

-
- Contacteer:
Nee de groep heet 'Design Team' en heef bij elk forum de acces van standaard + polls. maar ik krijg ze niet zichtbaar als groep bij het Design Forum gedeelte als Moderator: Design Groep ...
Ook moet ik de groepen Development, MOD Team blablabla.. maar zelfs t Moderator Team lukt nie..
Ook moet ik de groepen Development, MOD Team blablabla.. maar zelfs t Moderator Team lukt nie..
• JochemOnline.nl •