Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
MichelS
Bericht
door MichelS » 17 jun 2007, 20:53
- Wat is het probleem? Gebruikers beheer leidt naar witte pagina.
Wanneer ontstond het probleem? Weet ik niet precies, ik vermoed direct na de installatie, maar probeerde net pas erin te komen.
Adres van je forum: http://www.mcepc.nl
Modifications op je forum: Geen.
Huidige stijl: prosilver.
phpBB versie: 3.0.RC1/2.0.22? 3.0.RC1
Waar is je forum gehost: http://www.pcextreme.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Het is pas gemaakt dus alleen wat forums aangemaakt en zo.
Hallo,
Het probleem is dus dat als ik in het beheerderspaneel op gebruikers beheren klik ik een witte pagina krijg. Ook als ik eerst naar het tabblad gebruikersbeheer en permissies ga en vervolgens probeer te zoeken naar een gebruiker krijg ik een witte pagina te zien. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het probleem is en of er een oplossing voor is.
Alvast bedankt,
Michel
-
Coen
Bericht
door Coen » 18 jun 2007, 09:45
Als er toch nog niets op je forum is, zou ik even de bestanden opnieuw er op zetten. Ik zou alles (behalve config.php) er opnieuw opzetten!

Blijft de fout daarna nog bestaan, dan praten we verder!

-
MichelS
Bericht
door MichelS » 18 jun 2007, 12:27
Ik heb nu de Engelse versie geupload, omdat die mij bij nader inzien toch handiger lijkt met stijlen en mods enzo. Nu doet gebruikers beheer het in ieder geval wel. Bedankt! =)
-
MichelS
Bericht
door MichelS » 18 jun 2007, 13:34
Sorry voor de dubbelpost, maar nu heb ik hetzelfde probleem maar dan als ik forums wil beheren. Dus als ik het forums tab aan klik.

-
MichelS
Bericht
door MichelS » 18 jun 2007, 13:34
Hmm, nu weer niet meer. Wellicht dat mijn host gewoon kuren heeft ofzo.. Bedankt voor de hulp en als het probleem blijft bestaan horen jullie nog van me!

-
Coen
Bericht
door Coen » 18 jun 2007, 15:22
MichelS schreef:Hmm, nu weer niet meer. Wellicht dat mijn host gewoon kuren heeft ofzo.. Bedankt voor de hulp en als het probleem blijft bestaan horen jullie nog van me!

Graag gedaan en probeer de volgende keer het 'bewerk' knopje te gebruiken en dus niet 3 posts achter elkaar te maken!
Veel succes en plezier verder met je forum!