Aanmelden probleem ?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Aanmelden probleem ?
Ik krijg deze error op een local server, waarvan de mail gewoon werkt,
iemand enig idee ???
----------------------------------------------------------------------
Het ingevulde e-mail domein is geen kloppend MX gegeven.
iemand enig idee ???
Het ingevulde e-mail domein is geen kloppend MX gegeven.
Re: Aanmelden probleem ?
In je Administratiepaneel kun je bij de opties van het registreren uitzetten dat er gecontroleerd moet worden op 'echte MX records'. Vaak worden email adressen als *@gmail.com en dergelijke niet toegestaan als die optie aan staat! 
Succes ermee!

Succes ermee!

Het gebeurt bij elk adres ?
Heb versie phpBB 2.0.22 Nederlands geïnstalleerd en daar gaat het goed ?
Thanks
Thanks
Het is pas vanaf phpBB 3.x ingevoerd, phpBB 2.x heeft die functie dus nog niet!Macosx schreef:Het gebeurt bij elk adres ?
Thanks

phpBB 2.0.22 en phpBB 3.0.RC1 zijn niet met elkaar te vergelijken 

Weet je dat héél zeker? Geef eens wat voorbeelden van je ingevulde e-mailadressen?Macosx schreef:Het gebeurt bij elk adres ?
Ja weet het echt zeker. Gebeurt bij alle adressen die ik heb geprobeerd .nl adressen en hotmail.Stef schreef:phpBB 2.0.22 en phpBB 3.0.RC1 zijn niet met elkaar te vergelijken
Weet je dat héél zeker? Geef eens wat voorbeelden van je ingevulde e-mailadressen?Macosx schreef:Het gebeurt bij elk adres ?
Ik draai onder linux 6.0, het is nog beta toch ?

Als ik het juist heb, wat ze met mx gegevens bedoelen, dan moet hij verbinding hebben om het e-mail te verifiëren. Als dit niet het geval is dan zou je RC3 moeten updaten en als het probleem er nog is, melden als bug op phpBB.com (Al betwijfel ik, of het een bug is.)