Nieuwe leden gelijk in een groep?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- MoonCatcher
Nieuwe leden gelijk in een groep?
Is het mogelijk om nieuwe leden die geregistreerd zijn automatisch gelijk in een groep te plaatsen? Ik heb namelijk alleen groepen permissies gegeven om iets op het forum te zien, en nieuwe leden komen niet in een groep binnen, dus zien helemaal niks, beetje een koel welkom zo 

~ In a mad world, only the mad are sane ~
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe leden gelijk in een groep?
Leden komen wel automatisch in een groep terecht de groep members.... je zou dus de naam van deze groep kunnen veranderen... dan bereik je ook je doel...
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Je kan die naam niet zomaar aanpassen, je hebt de Auto Group mod nodig waar a_jelly_doughnut nu mee bezig is. 

-
- Contacteer:
Ow, dan doe ik iets fout....ElbertF schreef:Je kan die naam niet zomaar aanpassen, je hebt de Auto Group mod nodig waar a_jelly_doughnut nu mee bezig is.

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Inderdaad. Ik zie die groepen als systeemgroepen (en ik gebruik hier systeem- als voorvoegsel om aan te geven dat het totale woord slaat op een deel van het systeem, hier forumsysteem), waarbij ik het veranderen doodeng vind, als ik niet grondig weet wat de gevolgen zijn.ElbertF schreef:Je kan die naam niet zomaar aanpassen, je hebt de Auto Group mod nodig waar a_jelly_doughnut nu mee bezig is.
Geregistreerde Gebruikers is zo'n groep.
ehm, nieuwe leden komen automatische al in een group (Speciale groep, settings kan je maar beperkt aanpassen). De naam daarvan is in de lang file aan te passen.