Gebruikersgroepen in gebruikerspaneel

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
lunagang
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 mei 2004, 15:52

Gebruikersgroepen in gebruikerspaneel

Bericht door lunagang » 02 jun 2007, 14:50

Ik zat op mijn testforum eens wat rond te kijken en mijn oog viel op de pagina waar je kon zien van welke groepen je allemaal lid bent.

De pagina op phpBB.nl ziet er zo uit:

http://img99.imageshack.us/img99/2820/image2pu8.png

Ik heb er een link van gemaakt, omdat het plaatje anders automatisch wordt afgesneden door het forum.

Rechts staat een rondje met "Selecteer" er boven. Ik kan er niet op klikken, maar de muis verandert wel als ik er overheen ga. Waar is dit voor?

Coasternetwork
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jun 2006, 17:43

Re: Gebruikersgroepen in gebruikerspaneel

Bericht door Coasternetwork » 03 jun 2007, 14:53

Die groep zit er al standaard in , daar zit iedereen van je forum al standaard in
maar stel dat je groep maakt en dan terug gaat zie je een 2 de lijstje en daar kan je dan wel op een bolletje klikken
vaonder staat er ook
Selecteer : (en dan dropdown menu)

Dus het bolletje dat je selecteert en dan kiest in dat dropdown menu dat voert ie uit

Gesloten