fora omwisselen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
MoonCatcher

fora omwisselen

Bericht door MoonCatcher » 31 mei 2007, 13:40

Ik heb mijn forum werkend!!! JEUJ. :D

Nu heb ik mijn reguliere forum geupload onder /forum/ en mijn phpbb3 onder /pspforum/ Kan ik die 2 nu omwisselen zodat mijn leden als ze naar mijn reguliere forum willen de phpbb3 krijgen?

Alles backuppen wat ik geupload heb en dan deleten en weer uploaden onder het andere forum?
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Fridge
Contacteer:

Re: fora omwisselen

Bericht door Fridge » 31 mei 2007, 19:37

gewoon in op je oude forum locatie een redirect zetten, dit kan op verschillende manieren, zoeken op "redirect script" via google levert aardig wat hits op iig ;)

Normale html redirect, zet je op je oude forum locatie (/forum) en laat hem verwijzen naar je huidige phpbb3 locatie (/pspforum)

Een nieuw txt bestand aanmaken met kladblok, onderstaande er in kopiëren en opslaan als index.html of index.php of beide :D

Code: Selecteer alles

<head>
<script language="JavaScript">
<!--

window.location="http://www.jouwdomein.nl/pspforum/";

//-->
</script>
<head>
Wel even de domeinnaam aanpassen

MoonCatcher

Re: fora omwisselen

Bericht door MoonCatcher » 31 mei 2007, 19:53

Het is gelukt hoor. Heb het script pad naar het oude forum gezet.
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Gesloten