Hey phpBB gebruikers!
Ik zit hier met een probleem.
En dat is alsvolgd:
Ik heb een eigen style, met prosilver images erin.
Alleen, ik wil graag een eigen online/ offline button maken.
Nou heb ik dat gedaan, alleen die images zijn gif. En als ik mijn plaatje opsla als gif, veranderen de kleuren, en dan is het niet meer 1 geheel.
Daarom heb ik de vraag, waar kun je instellen wat de formaten van de button zijn, en de bestandsoort?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mvg.
Rolf
Style
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Style
Ik begrijp wel wat je bedoelt met online/offline buttons, maar in prosilver is er alleen een online button, als degene niet online is, is de button gewoon niet zichtbaar... 
Kun je even verduidelijken (mogelijk met afbeeldingen erbij) wat je nu precies bedoelt?

Kun je even verduidelijken (mogelijk met afbeeldingen erbij) wat je nu precies bedoelt?

-
Re: Style
Kijk.
Ik heb de style sleek blue geinstalleerd op mijn forum, alleen vond de images niet mooi.
Dus daarom koos ik de images van prosilver.
Alleen, wilde graag een offline/online button ZELF maken.
Ik ben dus aan de pixel gegaan.
En heb zelf een badge gemaakt. Alleen toen bleek dat de image van online/offline button gif bestanden waren. Dus ik die offline/online button als gif opslaan. Maar dan veranderen de kleuren. En is het GEEN 1 geheel meer als je de badge op het forum ziet. Dan is het 1 groot oranje oppervlakte, en dan is rondom de badge rood-oranje. Maar als ik hem opsla als .bmp, dan is hij wel goed.
Maar hoe stel ik in dat die offline/online buttons .bmp bestanden zijn?
Het moet toch ergen ingesteld zijn welke images gebruikt moeten worden?
Mvg.
Rolf
Ik heb de style sleek blue geinstalleerd op mijn forum, alleen vond de images niet mooi.
Dus daarom koos ik de images van prosilver.
Alleen, wilde graag een offline/online button ZELF maken.
Ik ben dus aan de pixel gegaan.
En heb zelf een badge gemaakt. Alleen toen bleek dat de image van online/offline button gif bestanden waren. Dus ik die offline/online button als gif opslaan. Maar dan veranderen de kleuren. En is het GEEN 1 geheel meer als je de badge op het forum ziet. Dan is het 1 groot oranje oppervlakte, en dan is rondom de badge rood-oranje. Maar als ik hem opsla als .bmp, dan is hij wel goed.
Maar hoe stel ik in dat die offline/online buttons .bmp bestanden zijn?
Het moet toch ergen ingesteld zijn welke images gebruikt moeten worden?
Mvg.
Rolf