Wat word er precies, exact en letterlijk bedoeld met...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
AHD

Wat word er precies, exact en letterlijk bedoeld met...

Bericht door AHD » 28 mei 2007, 12:53

Wat word er precies, exact en letterlijk bedoeld met de volgende 2 opties:

Duur van de waarschuwing:
Aantal dagen dat voorbij gaat voordat de waarschuwing automatisch zal vervallen uit een gebruikersdocument.

&

Bump interval:
Het aantal minuten, uren of days tussen jouw laatste bericht in een onderwerp en de mogelijkheid dit onderwerp de "bumpen"

Andre_ede

Re: Wat word er precies, exact en letterlijk bedoeld met...

Bericht door Andre_ede » 28 mei 2007, 15:57

De laatste is volgens mij de tijd tussen twee postings op 1 onderwerp zodat je niet heel snel achter elkaar berichten kan posten zodat het bijna een chat wordt.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 28 mei 2007, 16:06

Als je een gebruiker waarschuwt via de ingebouwde functie, blijft een notitie zichtbaar in de MCP. Net zo lang tot deze "vervalt".

Interval betekent zoiets als "pauze". phpBB3 heeft een functie waardoor je door middel van een druk op een knop je onderwerp weer bovenaan de lijst kan plaatsen zonder een nieuwe bericht te posten, genaamd bumpen.

Johan

Bericht door Johan » 28 mei 2007, 18:40

ElbertF schreef:Als je een gebruiker waarschuwt via de ingebouwde functie, blijft een notitie zichtbaar in de MCP. Net zo lang tot deze "vervalt".

Interval betekent zoiets als "pauze". phpBB3 heeft een functie waardoor je door middel van een druk op een knop je onderwerp weer bovenaan de lijst kan plaatsen zonder een nieuwe bericht te posten, genaamd bumpen.
Wow! dat vind ik nou echt goed!
Wij hebben nu bij bijv. de vacatures post axitaxi eerst een bericht zodat iedereen hem ongelezen ziet..

PS: heb net pas gevonden waar ik me onderschrift kan vinden :D
Voormalig Support Teamlid

Gesloten