enkele vraagjes

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
red wodka
Contacteer:

enkele vraagjes

Bericht door red wodka » 28 mei 2007, 11:47

• Wat is het probleem?enkele vraagjes
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://
    Modifications op je forum:geen
    Huidige stijl:prosilver
    phpBB versie: x.0.x
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Hoe kan je e-mail adres verbergen van de gebruikers?
Berichtenteller van gebruiker werkt niet wat moet ik doen ?
wat betekent "kan minimum tijdsinterval overschrijden "
Is het mogelijk dat de gebruikers eerst zich moeten voorstellen voor men het hele forum kan zien
Ik zou willen dat nieuwe gebruikers zolang ze zich niet hebben voorgesteld enkel de regels en het forum voorstellen te zien krijgen kan da of is dat niet mogelijk
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo

Stef

Re: enkele vraagjes

Bericht door Stef » 28 mei 2007, 19:37

Zou je asjeblieft je onderschrift wat minder fel willen maken, dit is wel heel heftig. :o
red wodka schreef:Hoe kan je e-mail adres verbergen van de gebruikers?
Dat kan de gebruiker individueel instellen: Gebruikers kunnen me contacteren per e-mail:
red wodka schreef:Berichtenteller van gebruiker werkt niet wat moet ik doen ?
Staan de permissies 100% zeker goed.
red wodka schreef:wat betekent "kan minimum tijdsinterval overschrijden "
Gebruikers moeten tussen het berichten plaatsen enkel seconden wachten, dit kan je via deze optie dus uitschakelen.
red wodka schreef:Is het mogelijk dat de gebruikers eerst zich moeten voorstellen voor men het hele forum kan zien Ik zou willen dat nieuwe gebruikers zolang ze zich niet hebben voorgesteld enkel de regels en het forum
voorstellen te zien krijgen kan da of is dat niet mogelijk
Ja, maar dan moet je diegene zelf de permissies geven nadat hij zich verwelkomt heeft.

red wodka
Contacteer:

Re: enkele vraagjes

Bericht door red wodka » 29 mei 2007, 07:46

ok thanks voor de uitleg
ik leer hier elke dag heel veel bij ;)
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo

Gesloten