geen forums
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
geen forums
Hallo
Zojuist phpbb3 geinstalleerd.
Ziet schitterend uit.
Alleen ik krijg geen forums gemaakt ook niet met behulp van de snelle start handleiding.
Wat doe ik fout ????
George
Zojuist phpbb3 geinstalleerd.
Ziet schitterend uit.
Alleen ik krijg geen forums gemaakt ook niet met behulp van de snelle start handleiding.
Wat doe ik fout ????
George
De vraag in het leven is: Gaan we door of slaan we af?
Maar voor sommigen is het: Slaan we door of gaan we af?
Re: geen forums
Permissies wel ingesteld in ACP?
Paul
Dank je wel en ik ga zacht fluitend en schoorvoetend heen
Doordat ik niet voor elkaar kreeg zoals hier :
Diverse onderverdelingen zoals mededelingen, phpbb2.0, phpbb 3.0 en diversen met ieder diverse hoofdstukken heb ik alles verwijderd inclusief de rechten.
Maar blijft staan hoe ik dat moet doen heb nu wel forums maar daar zouden verschillende hoofdstukken in moeten zoals bij phpbb 2.0
MIsschien dat je daar ook de goede richting in kunt wijzen.
George
Dank je wel en ik ga zacht fluitend en schoorvoetend heen

Doordat ik niet voor elkaar kreeg zoals hier :
Diverse onderverdelingen zoals mededelingen, phpbb2.0, phpbb 3.0 en diversen met ieder diverse hoofdstukken heb ik alles verwijderd inclusief de rechten.
Maar blijft staan hoe ik dat moet doen heb nu wel forums maar daar zouden verschillende hoofdstukken in moeten zoals bij phpbb 2.0
George
Zoals Paul al zei, ligt het in de permissies. Het permissies systeem in phpBB 3.x is totaal anders van opzet dan dat van phpBB 2.x. In 3.x is het standaard zo dat niemand het forum mag of kan zien, zelfs administrators niet. Dit dien je dus te regelen via de permissies in je ACP! 

ACP > Forums > Creëer nieuw forum >george schreef:Doordat ik niet voor elkaar kreeg zoals hier :
George
Type forum > (kies) categorie >
Hoofd forum > Geen hoofd >
Verstuur > Permissies instellen
Maak een forum aan in je categorie en je kunt hem zien
Hopelijk kom je er zo uit.
Who mess with the bull, can get the horns
StormGod Forum,jouw forum over het oude Egypte.
Diëlle
Ik schrijf nu voor de vierde keer hetzelfde want iedere keer als ik je via de smillies een biertje wil schenken word ik eruit gegooid.
Ik kies "Toon meer smillies" en na het kiezen van het biertje en terugkeren naar dit scherm ben ik uitgelogt en kan dus niet posten.
Maar goed ...... dank je wel ik ben nu op het juiste pad.
George
Ik schrijf nu voor de vierde keer hetzelfde want iedere keer als ik je via de smillies een biertje wil schenken word ik eruit gegooid.
Ik kies "Toon meer smillies" en na het kiezen van het biertje en terugkeren naar dit scherm ben ik uitgelogt en kan dus niet posten.
Maar goed ...... dank je wel ik ben nu op het juiste pad.
George

Leeg desnoods eens je cookies en probeer het opnieuw!

PS. Normaal gesproken hoef je met niet attenderen op posts op het forum, ik lees ze allemaal!

Zero
Cookies verwijderd maar na klikken op bevestig kom ik gelijk in het scherm dat ik eerst moet inloggen voor ik kan posten.
Deze posting is pas na 2 keer inloggen goed gegaan.
George
Cookies verwijderd maar na klikken op bevestig kom ik gelijk in het scherm dat ik eerst moet inloggen voor ik kan posten.
George
Graag gedaangeorge schreef:Maar goed ...... dank je wel ik ben nu op het juiste pad.
George

Who mess with the bull, can get the horns
Wat voor browser gebruik je?george schreef:Zero
George
Als je zeker weet dat het een bug is, kun je eventueel overwegen om hem te submitten in de bug-tracker van phpBB.com!