Foutmelding template

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Foutmelding template

Bericht door Paul » 12 jul 2010, 20:48

Dat een bericht is goedgekeurd betekend niet automatische dat die persoon te vertrouwen is/kennis heeft om problemen op te lossen. Wij kunnen en willen hier geen garantie in geven.
Verder denk ik dat €30 onnodig hoog is, voor iemand met voldoende kennis is het in principe een werkje van een paar minuten, zodra hij toegang heeft.

swguds

Bericht door swguds » 12 jul 2010, 21:02

Ik weet het en je hebt geheel gelijk. :)
Niemand is te vertrouwen, 30 euro is veel, maar ik heb het er voor over om mijn forum terug te krijgen op dit moment. Ik heb daar ook mijn redenen voor.
Natuurlijk, als iemand het voor minder had gedaan, dan had ik daarvoor gekozen, maar dat ben ik niet tegen gekomen.
Leden hier hebben mij ontzettend goed geholpen en naar mijn gevoel ook hun best voor mij gedaan, maar ik zie door het bos de bomen niet meer.

Het forum is weer terug online. Opeens kreeg ik toch van verschillende personen hulp aangeboden. Iedereen echt bedankt voor het meedenken en helpen. :)
Nu kan ik weer hard werken aan mijn oude layout.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 jul 2010, 22:03

swguds, nogmaals, graag niet dubbbelposten maar je vorige bericht bewerken. Ik heb je posts nu samengevoegd.

Gesloten