Moderatorpaneel zichtbaar voor leden?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Moderatorpaneel zichtbaar voor leden?
Kan iemand helpen?
-
Probeer opnieuw de database te herstellen met de support toolkit (zie eerder in dit topic als je niet meer weet hoe)
-
Dat gaat dus niet werken, helaas. Na het herstellen van de back-up (van het 'verse' forum) op het oude forum krijg ik al die errors (zie paar berichten terug).AlbertPool schreef:Probeer opnieuw de database te herstellen met de support toolkit (zie eerder in dit topic als je niet meer weet hoe)
Zo kan ik dus niks op het forum doen. Als ik de map 'stk' heb geüpload (van Support Toolkit) heb ik er ook niks aan, want de errors blijven in het scherm. Dit zie ik dus:
P.s: al die errors komen dus na het herstellen van de back-up.
-
Je moet eerst de STK in je browser openen en dan daar de database herstellen. Pas dan zal er iets gebeuren. Alleen de map uploaden heeft geen zin.
-
Gedaan, ik heb dus het volgende gedaan:AlbertPool schreef:Je moet eerst de STK in je browser openen en dan daar de database herstellen. Pas dan zal er iets gebeuren. Alleen de map uploaden heeft geen zin.
1 tabblad: herstel uitvoeren
daarna in het andere tabblad: database cleaner uitvoeren -> errors weer zichtbaar
Het kan dus niet. HELP? :')