paul schreef:swguds, ten eerste, graag niet dubbelposten en bumpen binnen 24 uur. Dit is volgens onze regels niet toegestaan. Deze posts zijn nu samengevoegd/verwijderd.
Mijn excuses daarvoor.

Ik ben er overigens niet van bewust dat ik mijn berichten gebumpt heb.
Verder keuren wij niemand impliciet goed om diensten uit te voeren, wij voeren nergens een kwaliteits controle uit op wat dan ook. Het enige wat wij aanbieden onder onze vlag is de diensten van het support/service team om MODs te installeren. Wij bieden geen betaalde diensten aan of raden personen aan welke dit kunnen doen.
Ik heb weinig keuze meer over. Of het is mijn forum voor altijd offline laten of het hierop gooien. Mijn forum is al bijna een week offline. Ik zelf kom er niet meer uit, dus wat blijft er dan nog over?
Als iemand het uit een vriendelijke dienst het zou willen doen, dan had ik dat natuurlijk liever gekozen, maar niemand die zich aanbied. Er is nogal haast bij dat het forum terug komt.
Met 'iemand hier' bedoelde ik geen staff-lid
In het onderdeel waar ik de betaalde dienst gevonden hebt staat 'Onderwerpen worden gekeurd alvorens deze al dan niet zichtbaar gemaakt worden.'
Is het onderwerp dan niet goed gekeurd? Ik kan je de link PBen.