Moderator benoemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Sunam

Re: Moderator benoemen

Bericht door Sunam » 06 nov 2009, 21:05

Ja, ik heb dit phpbb3 forum gestart, en in rangenbeheer zie ik twee titels, tw. beheerder en Admin. ,en van wat precies wil je die prtscreen hebben ? en waar naar toe ?

Jeroen

Bericht door Jeroen » 06 nov 2009, 21:08

Ik ben benieuwd hoe de beheer pagina van de groep "Globale moderators" eruit ziet, want er horen nog veel meer instellingen te staan dan alleen datgene wat jij noemt.

Heb je aanpassingen gedaan in de bestanden van phpBB of is het een helemaal schoon pakket? Dus heb je bijvoorbeeld een modificatie ofzo geïnstalleerd?
Jeroen

Sunam

Bericht door Sunam » 06 nov 2009, 21:13

Dit was 5\11 een schone install. , geen mod geinstalleerd, ik zal kijken of ik ik die prts kan vangen , maar die mag en kan ik hier toch niet plaatsen ?

maw. ik heb een prtscr waar moet dat naar toe...ik mag geen bijlagen enz. plaatsen.

hoe gaan we nu verder ?

groet : Sunam

Deze vraag is door hulp van een lezer hier opgelost, waarvoor ik hem bedank.

Sunam

Gesloten