Hoe kan ik stijlen installeren??
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Hoe kan ik stijlen installeren??
Log eens in op het beheerderspaneel, leeg aldaar de buffer en kijk dan eens, of de nieuwe stijl nu wel zichtbaar is; mogelijk helpt het...
-
Beetje heel erg oud topic maar ik heb hetzelfde probleem. Ook de volgende melding als ik een template wil installeren: Geen ongeïnstalleerde stijlen gevonden.Mid schreef:Log eens in op het beheerderspaneel, leeg aldaar de buffer en kijk dan eens, of de nieuwe stijl nu wel zichtbaar is; mogelijk helpt het...
Het heeft weinig zin om een oud onderwerp omhoog te halen als je al een nieuw onderwerp hebtPeterPastoor schreef:Beetje heel erg oud topic maar ik heb hetzelfde probleem. Ook de volgende melding als ik een template wil installeren: Geen ongeïnstalleerde stijlen gevonden.Mid schreef:Log eens in op het beheerderspaneel, leeg aldaar de buffer en kijk dan eens, of de nieuwe stijl nu wel zichtbaar is; mogelijk helpt het...

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen