Foutmelding update 3.0.3

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Foutmelding update 3.0.3

Bericht door Paul » 25 nov 2008, 20:22

Mid schreef:Mogelijk is er iets verkeerd begrepen, dus: upload de gehele map install/ van je PC naar de map, waarin ook config.php, memberlist.php en ucp.php staan, dus de forumroot.
Als hij dat niet goed had gedaan was er een heel andere fout gekomen.

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 25 nov 2008, 21:19

Er zijn er dus nu twee met deze foutmelding. Op phpbb.com ben ik deze melding nog niet tegengekomen. Jij wel Paul?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 nov 2008, 14:31

Ik heb hier dus ook nog steeds voorgenoemde fout. Is er zeker niks mis met de update zelf?

Waar zie jij onderstaande staan? In de gedownloade map install/update staat bij mij alleen index.php??
FreakyBlue schreef:Daar staan ze ook niet .... wel onder install/update/old en new. Daarin staat het volgende:
- mappen: admin, downloads, includes, language, styles
- docs (allen .php): common, index, mcp, memberlist, posting, search, style, ucp, viewforum, viewonline, viewtopic

Helpt je dat om dit probleem op te lossen?
O ja even ter info ik gebruik ook filezilla en mijn download komt van phpbb.nl

edit: Heb de download nog even gedaan op mijn werk en nu zie ik wat je bedoelt met die mappen die waren blijkbaar niet overgekomen bij de vorige pogingen? Zoals alle andere problemen wijt ik dit dan ook aan mijn veel te dure pc die onder vista loopt en me elke dag ellende geeft. Ik probeer deze avond de update nogmaals thuis en hou jullie op de hoogte. ;)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 nov 2008, 15:16

Ik heb nog wat navraag gedaan op phpBB.com, maar ben er nog niet achter wat het probleem is.
Kunnen jullie eens proberen met een ander FTP programma (Zoals flashfxp) de files te uploaden?

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 nov 2008, 15:18

thnx Paul doe ik zeker deze avond en ik hou jullie op de hoogte (zie ook mijn edit vorige post) ;)

edit: Kon mij toch niet houden om een poging te wagen. Ik kon de update nu wel uitvoeren ook al gaf hij bij de laatste stap (downloaden van bestanden?) een hele waslijst errors. Een grootte geruststelling mijn forum is er nog maar blijkbaar met een mislukte update. :(

pff waar ben ik aan begonnen ....

edit: daar hier mijn probleem opgelost is open ik een nieuw onderwerp met mijn volgende problemen.

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 27 nov 2008, 18:16

Ik heb nog wat navraag gedaan op phpBB.com, maar ben er nog niet achter wat het probleem is.
Kunnen jullie eens proberen met een ander FTP programma (Zoals flashfxp) de files te uploaden?
Dat werkt :D Filezilla zorgt dus kennelijk voor het probleem.
Trouwens, ik ben nu aan het updaten en het bestand memberlist.php ben ik nu voor de 50-ste keer aan het aanpassen. Is dit normaal? Er lijkt geen einde aan te komen.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

john007

Bericht door john007 » 27 nov 2008, 18:32

mogelijk heeft het dan iets met de transfer mode te maken (ASCII of Binary mode)

WS_FTP kiest automatisch de meest aanbevolen mode.. weet niet hoe het Filezilla zit?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 nov 2008, 08:48

FreakyBlue schreef:
Dat werkt :D Filezilla zorgt dus kennelijk voor het probleem.
Trouwens, ik ben nu aan het updaten en het bestand memberlist.php ben ik nu voor de 50-ste keer aan het aanpassen. Is dit normaal? Er lijkt geen einde aan te komen.
Ik had hetzelfde probleem toen ik probeerde updaten. Ik heb toen hem laten vervangen met nieuw (Uit me hoofd de eerste optie in de updater), en daarna hem opnieuw gemod met de MODs die ik had geinstalleerd.

Gesloten