Problemen na upgrade
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Problemen na upgrade
2000 posts?!
Hey,
Sorry voor de bump, maar zo is dit het duidelijkst lijkt me.
Is het mogelijk op te zoeken WELKE posts het precies zijn die teveel smileys bevatten?
Is er bovendien een optie om PM's niet mee over te zetten, dus alle posts, users, etc. mogen overgezet worden, maar de pm's niet. Is zoiets mogelijk?
Sorry voor de bump, maar zo is dit het duidelijkst lijkt me.
Is het mogelijk op te zoeken WELKE posts het precies zijn die teveel smileys bevatten?
Is er bovendien een optie om PM's niet mee over te zetten, dus alle posts, users, etc. mogen overgezet worden, maar de pm's niet. Is zoiets mogelijk?
Je kan van te voren de tabellen voor de privéberichten verwijderen, volgens mij zijn dat in phpBB 2.0.x
phpbb_privmsg
en phpbb_privmsg_text
.... Maar ik modereer (nog) niet.
Hoe verwijder je ze dan allemaal in 1x? Ik bedoel niet de tabellen, want als je de tabellen verwijderd, kan er dan op het phpbb2 forum nog wel gepmd worden?
In phpMyAdmin het volgende:
Code: Selecteer alles
TRUNCATE TABLE phpbb_privmsg;
TRUNCATE TABLE phpbb_privmsg_text;
... Maar ik modereer (nog) niet.
Bedankt! 
Wordt hierdoor ook de 'verzonden berichten', 'bewaarde berichten', 'outbox', etc. gecleaned?

Wordt hierdoor ook de 'verzonden berichten', 'bewaarde berichten', 'outbox', etc. gecleaned?
Ok, bedankt!
Er zijn jammer genoeg nog meer posts die niet overgezet worden met dezelfde error dan posts met wat smileys.
Hier is een voorbeeld:
Is het enige wat in het topic te vinden is. Waarom kan dit niet geconverteerd worden?
EDIT:
De error die ik hierbij krijg (blijkt een andere te zijn):
Array ( [message] =>
Er zijn jammer genoeg nog meer posts die niet overgezet worden met dezelfde error dan posts met wat smileys.
Hier is een voorbeeld:
Ik zou graag Een mooie Signature Willen. Met de tekst : Bloodcool ofzoiets de avatar zonder tekst gewoon een leuk COD4 dingetje.
[url]
http://uneasysilence.com/media/2007/08/cod4.jpg[/url]
Dat plaatje of mischien nog andere.
Blood
EDIT:
De error die ik hierbij krijg (blijkt een andere te zijn):
Array ( [message] =>
=> 0 )