Subforums werken niet!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
ElbertF
Contacteer:

Re: Subforums werken niet!

Bericht door ElbertF » 07 jul 2007, 18:47

De forums ónder een forum met subforums worden niet weergegeven. Hoe hoger ik de categorie Test plaats, des te minder subforums je ziet.. Dat moet wel een fout in de PHP code zijn, heb je er al een frisse RC2 op gezet? En ben je dit forum begonnen als RC2 of is het een upgrade..?

Kun je trouwens ook even een frisse prosilver erbij zetten, misschien gaat er iets fout bij het parsen.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 07 jul 2007, 19:38

ElbertF.,

Dit is een upgrade van RC1

Ik wil wel eens een frisse installeren hoor. geen probleem.

Maar ik heb ooit wel eens iets van een mod geinstalled op de RC1
Maar niet bijzonder, weet alleen niet meer welke mod het was :)

Wanneer ik een nieuwe RC2 upload, worden mijn images en alles dan niet overschreven, en upgeloade foto's??
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 07 jul 2007, 19:46

Er zullen geen bestanden verdwijnen, alleen de bestanden die ook in de frisse map staan zullen worden overschreven (een backup kan natuurlijk geen kwaad).

Ik zou alle bestanden uploaden, behalve /install en /config.php natuurlijk. Je stijl moet wel een andere naam hebben dan prosilver, zodat je ze allebei kan draaien.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 07 jul 2007, 21:39

Het lijkt er op dat het is opgelost.

Credits gaan uit naar ElbertF

Nogmaals dank.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gesloten