- Adres van je forum: http://domoticz.com/forum
Event. modificaties op je forum:- Last Active Topics
Share On
UMIL - Unified Mod Install Library
phpBB Tracker
IP Search
Prime Notify
Topic solved
Tapatalk
Wanneer ontstond het probleem?
bij het upgraden
phpBB versie:
3.0.12
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Dat is niet gelukt.
Wat is het probleem? - Last Active Topics
Omdat het forum veel gebruikt wordt was downtime geen optie en zijn we met een backup op een testomgeving aan de slag gegaan.
Maar automatisch updaten is geen mogelijkheid. dus hebben we verschillende trajecten geprobeerd.
3.0.12 > 3.0.14 > nieuw.
nieuwe installatie en backup van oude importeren. noem maar op. (omdat dit inmiddels al een tijd terug is weet ik niet elke stap meer exact en hebben we het uiteindelijk opgegeven.
De reden waarom het updaten n9iet werkt is door aanpassingen van mods of extra's als phptracker.
ook dit is uitgeschakeld of verwijderd.
eind van het liedjes zijn we er niet uitgekomen.
Vandaar mijn vraag hier of er iemand is die zin en tijd heeft om mee te kijken en te helpen om ons forum weer up to date te krijgen.
Niet alleen de ophoging van het versie nummer (wat ons uiteindelijk wel gelukt is maar ook dat het werkend is. acp en het inloggen enz.
Hopelijk voldoe ik aan de gestelde eisen en staat dit op de juiste plek. zoniet dan hoor ik dat graag.
Het liefst had ik de support vraag bij service gezet. maar ik voldoe nog niet aan de 5 berichten. en om nu dit forum onder te spammen lijkt me nou ook niet de bedoeling.