Beste Support Team en Gebruikers,
Ik zou graag het op mijn forum mogelijk maken om een pdf file toe te voegen in een bericht waar je doorheen kan scrollen, ik heb al is wat zitten zoeken in de wiki hier, en in mijn acp maar geraak er niet echt wijs uit.
En ben ook wat te bevreesd om fouten te maken. Kan iemand me even de stappen beschrijven die ik dien te volgen aub
Alvast bedankt
PDF file toevoegen waardoor je kan scrollen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: PDF file toevoegen waardoor je kan scrollen
Probeer het eens met deze BBcode, je ziet ook een demo op de site dan zie je of het is wat je zoekt.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
Bedankt David dat is perfect wat ik zoek, moet ik daarvoor de code aanpassen? of kan ik dat ergens aanvinken in het beheerderspaneel ?
In je beheerderspaneel kan je onder het tabblad: Berichten nieuwe BBcodes toevoegen.
BBCode gebruik:
HTML-vervanging:
Hulplijn:
Je kan de BBcode dan op onderstaande manier gebruiken:
BBCode gebruik:
Code: Selecteer alles
[pdfview]{URL}[/pdfview]
<iframe src="http://docs.google.com/gview?url={URL}&embedded=true" style="width:600px; height:500px;" frameborder="0"></iframe>
pdfview: [pdfview]Hier de link naar het PDF-bestand[/pdfview]
[pdfview]http://www.photoshoprevealed.com/Discovering-Photoshop-1.pdf[/pdfview]
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
TOP bedankt David werkt prima