- Adres van je forum: http://www.seni-seviyorum.nl
Event. modificaties op je forum:Portaal
phpBB versie: 3.0.13
Wat is het probleem?
100+ berichten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
100+ berichten
Re: 100+ berichten
Dit klinkt niet als een standaard phpBB3 functie, volgens mij is dat met één of andere modificatie gedaan. Misschien met aparte groepen of een MOD die de berichten van gebruikers kan tellen en op basis daarvan toegang geeft tot het forumonderdeel. Ik durf het zo 123 niet te zeggen...
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
Als ik bijvoorbeeld een nieuw forum aanmaak en de berichten van plaats naar dat nieuwe forum zal het dan op gelost zijn?
Durf het je niet mer zekerheid te zeggen, ik denk van niet. Ik denk dat je eerst eens moet uitzoeken hoe het nu werkt, welke groepen heb je op je forum? Is er bijvoorbeeld een aparte groep waar alle leden instaan die meer dan 100 berichten hebben?
-
Ik heb nu:
Gebruikersgedefinieerde groepen
Held 210
Junior 406
Senior 286
Geband 3
Nieuweling 0
Volwaardig lid
Voorgedefinieerde groepen
Beheerders 5
Bots 45
Globale moderators 4
Gasten 1
Nieuw geregistreerde gebruikers 352
Geregistreerde gebruikers 1205
Geregistreerde COPPA-gebruikers
Gebruikersgedefinieerde groepen
Held 210
Junior 406
Senior 286
Geband 3
Nieuweling 0
Volwaardig lid
Voorgedefinieerde groepen
Beheerders 5
Bots 45
Globale moderators 4
Gasten 1
Nieuw geregistreerde gebruikers 352
Geregistreerde gebruikers 1205
Geregistreerde COPPA-gebruikers
-
En dan nog de rangen
Nieuweling bij 5 berichten
Junior bij 50 berichten
Volwaardig lid bij 100 berichten
Senior bij 250 berichten
Held bij 500 berichten
Nieuweling bij 5 berichten
Junior bij 50 berichten
Volwaardig lid bij 100 berichten
Senior bij 250 berichten
Held bij 500 berichten
En hoe komenden de gebruikers in de Gebruikersgedefinieerde groepen? En heeft één van die groepen iets te maken met het forumonderdeel waar je 100+ berichten voor moet hebben?
-
Dat weet ik dus niet, ik kan daar niets van vinden als ik daarachter op instellingen klik. Voor zo ver ik kan zien hebben ze niets te maken met die 100 berichten.
Wat de leden trouwens te zien krijgen als ze naar het betreffende forum willen is het volgende:
You do not have the required post count to view this forum.
In order to view this forum, you must have 100 posts.
You only need 47 more posts.
Wat de leden trouwens te zien krijgen als ze naar het betreffende forum willen is het volgende:
You do not have the required post count to view this forum.
In order to view this forum, you must have 100 posts.
You only need 47 more posts.
Oké, dat zou wel eens deze modificatie kunnen zijn:
https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... uirements/
Weet uit mijn hoofd niet waar de instelling staat, kijk eens onder het tabblad: Forums en dan bij je forumonderdelen op 'wijzigen' klikken. Misschien staat de optie daar en kan je het per forumonderdeel instellen.
https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... uirements/
Weet uit mijn hoofd niet waar de instelling staat, kijk eens onder het tabblad: Forums en dan bij je forumonderdelen op 'wijzigen' klikken. Misschien staat de optie daar en kan je het per forumonderdeel instellen.
-
Volgens mij staan er alleen 2 mods geinstalleerd. Die van het portaal en van tapatalk... maar ga er straks ff naar kijken.
-
Ik heb gekeken en inderdaad staat die mod geinstalleerd. Echter kan ik er in het ACP niets van terug vinden...maar ga nog ff verder zoeken.
-
Na even het modje opnieuw te hebben geinstalleerd zie ik nu inderdaad wel waar ik het kan veranderen. Ik denk dat de mod niet goed was geinstalleerd door de vorige eigenaar. Dus bij deze is dit opgelost!
Fijn dat het nu is opgelost 

-
Ik krijg nu wel een andere melding die volgens mij hiermee te maken heeft:
PHP Notice: in file [ROOT]/includes/hooks/hook_post_count_requirements.php on line 72: Undefined index: group_bypass_post_req
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/hooks/hook_post_count_requirements.php on line 72: Undefined index: group_bypass_post_req
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/hooks/hook_post_count_requirements.php on line 72: Undefined index: group_bypass_post_req
PHP Notice: in file [ROOT]/includes/hooks/hook_post_count_requirements.php on line 72: Undefined index: group_bypass_post_req