Weer een nieuwe versie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
zoef
Berichten: 207
Lid geworden op: 10 jan 2013, 17:30

Weer een nieuwe versie

Bericht door zoef » 31 jan 2015, 16:27


Onderstaande quote hier gelezen:
Theriddler schreef:
Solidjeuh schreef:En ondertussen is er al een nieuwere uit.. ( 3.0.13-PL1 Patch Level Release )
Heb net de updates gedaan, ging weer eens perfect! Yeplaaaaa
Ook deze met succes gedaan, thanks om het te melden :)

@iedereen

phpBB 3.0.13-PL1 Patch Level Release

Updaten is aanbevolen ;)

Pffffff, heb kortgeleden forum ge-update naar 3.0.13 en dat ging gesmeerd (vond het ook weer erg spannend), maar nu zie ik op m'n forum dat-ie niet meer up-to-date is. Ben dus hier gaan kijken en lees wat er aan de hand is.
Er moet dus opnieuw ge-update worden en nu naar phpBB 3.0.13-PL1 Patch Level Release?
Kan dit ook met dezelfde "Automatische updater" die ik ook heb gebruikt voor het updaten van versie 3.0.12 naar versie 3.0.13? En wat moet ik dan precies doen?

Groeten,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Weer een nieuwe versie

Bericht door David » 31 jan 2015, 20:30

Als je wilt updaten van 3.0.13 naar 3.0.13-PL1 dan moet je dit update pakket gebruiken. Deze update is in principe het zelfde als iedere andere update, er zijn maar een paar bestanden gewijzigd dus als het goed is is het zo gepiept ;)

Zoals altijd, eerst een back-up maken van je bestanden en database, alvorens je gaat updaten.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
zoef
Berichten: 207
Lid geworden op: 10 jan 2013, 17:30

Re: Weer een nieuwe versie

Bericht door zoef » 31 jan 2015, 20:59

Dank je David.
Ik heb dat update pakket al gedownload.
Nu moet ik verder werken zoals dat hier is beschreven? Ik heb het dan over dit gedeelte op die pagina:
Automatisch updaten
Upload de map /install van de download naar de map, waarin ook config.php, memberlist.php en ucp.php staan. Ga vervolgens naar http://jouwforum.nl/install/ waarbij je jouwforum.nl vervangt met je eigen website , klik bovenaan op "Updaten" en volg de instructies.
Als ik het zo doe (dus net als bij de vorige update), dan gaat het goed?
Excuus voor de misschien overbodige vraag, maar ik vraag liever iets te veel, dan dat ik iets doe waarmee ik problemen veroorzaak :oops:

Vr. groet,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Weer een nieuwe versie

Bericht door David » 31 jan 2015, 21:04

Als je het bij de vorige update goed hebt gedaan en het toen is gegaan zoals het moet. Dan kan je nu de zelfde stappen nemen. Als het de eerste keer goed is gegaan, dan lukt het je ook een tweede keer Zoef :)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
zoef
Berichten: 207
Lid geworden op: 10 jan 2013, 17:30

Re: Weer een nieuwe versie

Bericht door zoef » 31 jan 2015, 21:11

David schreef:Als je het bij de vorige update goed hebt gedaan en het toen is gegaan zoals het moet. Dan kan je nu de zelfde stappen nemen. Als het de eerste keer goed is gegaan, dan lukt het je ook een tweede keer Zoef :)
Dat antwoord stelt me gerust, dan weet ik wat ik moet doen.
Hartstikke bedankt !! :D

Vr. groet,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Weer een nieuwe versie

Bericht door David » 31 jan 2015, 21:23

Graag gedaan, laat jij mij weten hoe het is gegaan?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
zoef
Berichten: 207
Lid geworden op: 10 jan 2013, 17:30

Re: Weer een nieuwe versie

Bericht door zoef » 31 jan 2015, 21:49

Ben net klaar met updaten, het ging van een leien dakje :D

Dank voor de ondersteuning !!! :D

Vr. groet,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Gesloten