Hoe subforums een naam geven

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
flinkefreddy
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 nov 2014, 14:21

Hoe subforums een naam geven

Bericht door flinkefreddy » 11 jan 2015, 21:50

Beste Supportteam,

Allereerst mijn allerbeste wensen en een goede gezondheid voor 2015.
Nu de feestdagen weer achter de rug zijn, ben ik me weer wat meer gaan bezighouden met mijn geliefde forum en ben ik bezig met wat kleinigheden bij te werken dus bij deze.

Ik heb onder enkele forums een Subforum, een subforum verschijnt bij mij steeds boven het hoofdforum. Wat ik op zich geen probleem vind maar ik zou het wel graag een naam kunnen geven, Standaard word er "forum" weergegeven, ik heb al van alles geprobeerd om het als categorie te benoemen maar dan word het niet zichtbaar, in het beheerderspaneel zie ik wel de categorie naam maar dus niet op het forum zelf.
Kunnen jullie me uitleggen wat ik fout doe of vergeet te doen? of moet ik het benoemen via de server aanpassen en zoja waar en met welke code wijzigingen.

Alvast bedankt voor jullie tips en trics

groetjes

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hoe subforums een naam geven

Bericht door David » 12 jan 2015, 11:05

Als je een categorie aanmaakt, dan moeten er eerst forums instaan wil deze zichtbaar worden. Daarnaast moet je uiteraard zorgen dat de permissies zijn ingesteld.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

flinkefreddy
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 nov 2014, 14:21

Re: Hoe subforums een naam geven

Bericht door flinkefreddy » 12 jan 2015, 13:13

Hoi David, dat heb ik reeds allemaal gedaan, misschien dat dit voorbeeld meer duidelijk maakt wat ik wil bedoelen, het is namelijk bij mij net hetzelfde behalve dan dat ik nog op 3.012 zit uiteraard. Maar ik zou het woordje Forum willen vervangen door een naam
http://www.phpbb.nl/demo/phpBB3/viewfor ... 68393d23a8

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4197
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Hoe subforums een naam geven

Bericht door El torro » 12 jan 2015, 22:23

Altijd dezelfde naam of ......?

flinkefreddy
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 nov 2014, 14:21

Re: Hoe subforums een naam geven

Bericht door flinkefreddy » 12 jan 2015, 22:38

Neen niet altijd dezelfde naam, het is eigenlijk de bedoeling dat ik de subforum's ook een naam kan geven als een categorie, kwestie van een overzichtelijk forum te krijgen dat voor zich spreekt. ik vind het vreemd, ik kan wel categorie aanduiden maar het word niet weergegeven, vreemd toch? In het beheerderspaneel zie ik nochthans de categorie naam staan, maar op het form dus niet, de forums die er onder zitten worden dan weer wel netjes weergegeven. Ofwel staat ik me ontzettend blind en bega ik een oerdomme fout en anders is het iets wat denk ik in de code moet gebeuren?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4197
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Hoe subforums een naam geven

Bericht door El torro » 12 jan 2015, 22:48


Gesloten