Kolom 'laatst actief' memberlist leeg

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
PSPfreaky
Contacteer:

Kolom 'laatst actief' memberlist leeg

Bericht door PSPfreaky » 25 dec 2014, 18:28

• Adres van je forum: http://darksidegaming.eu/
    Event. modificaties op je forum: NV newspage, phpBB3 SEO Sitemap, Posting Template
    Wanneer ontstond het probleem? Niet bijgehouden
    phpBB versie: 3.0.12

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Wanneer leden online zijn geweest blijft er in de Memberlist in de kolom 'Laatst actief' een streepje staan, ook al zijn ze verschillende dagen online geweest. Ik dacht dat het misschien aan de sessie kon liggen, dus heb ik alle sessies beëindigd via het Beheerderspaneel. Maar vanaf vandaag zie ik bij 7 van de 39 gebruikers een datum en tijd staan, bij de rest staat er een streepje. Wanneer je naar Gebruikersbeheer gaat en daar één van de 32 andere gebruikers selecteert, zie je Laatst actief weer wel ingevuld staan.

Hoe zit dit precies in elkaar? Wij zouden graag de activiteit van leden bij willen houden.

Met vriendelijke groet en fijne feestdagen,

PSPfreaky

El torro
Contacteer:

Re: Kolom 'laatst actief' memberlist leeg

Bericht door El torro » 25 dec 2014, 20:32

Is het een bepaalde groep die de data niet geeft, of random?

PSPfreaky
Contacteer:

Bericht door PSPfreaky » 26 dec 2014, 13:01

Ze zitten allemaal in de groep Recruits, maar van sommigen wordt het wel weergegeven en van anderen weer niet, terwijl ze wel online waren geweest.

Is het niet dat phpbb de eerste sessie telt als 'geregistreerd op'-datum?

-------

Daarnaast ontvangt niet iedereen de activatiemail. Bij registratie staat deze ingesteld op 'activatie door gebruiker'.

PSPfreaky
Contacteer:

Bericht door PSPfreaky » 31 dec 2014, 01:37

Update
Ik heb zojuist de gebruikerspermissies overgenomen van iemand die in de groep 'Recruits' zit en als ik daar naar de Memberlist ga zie ik wel alle 'Laatst actief' data staan. Hoe krijg ik dit goed voor Beheerders?

Gesloten